tisdag 9 februari 2010

En skönhet

kom i postlådan och överraskade mig igår. Blev så himla glad över posten. Det låg en super duperfin liten låda med ett underbart tags från vännen Inger. Inte konstigt man blir glad va! Tack snälla goa Inger. Mina tankar går till dig och vi är många som undrar i dessa dagar hur det är med dig? Hoppas att du kryar på dig. Vi saknar dig!
Här ska ni få se den underbara asken.



Se vilka underbara färger och dekorationer.

Du gjorde min dag helt klart Inger. Tack!

12 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Ja, jag förstår att du blev glad jätteglad, vem skulle inte bli det. Hoppas jag med att det är bra med Inger.
Vilket fint kort du gjort här under till Lenas färgutmaning... :) Jag ska också ta och sätta mej ner och börja lite smått.
Ha en skön tisdag.
Kram, Britt-Inger

Viddan sa...

Hej Lena!
Har tyvärr inte orkat kommentera på allas sidor på sistone, mend har gjort MÅÅÅÅNGA fina saker. Tittar in gör jag ofta ;)
Tack för din fina kommentar hos mig! Visst är det kul att få saker från Inger... din ask är såååå söt! Ha en bra vecka!
Kram, Lena.

Lena B E sa...

Wow vilken vacker ask och tag du fått!! Tro jag det, att du blev glad för dessa jättefina gåvor!! :)
Jag hoppas du sitter ner om/när du nu svimmar!! *skrattar*
Ha det så bra vännen så hörs vi!
Kramar från Lena

Riet sa...

Ohhh wowww Lena,what beautiful,i love your papers and colours.
So gorgeous details.

Hugs Riet.xx

frubards pysselkök sa...

Hej Lena!
Inte undra på att du blev glad över din post. Vem skulle inte det... Vilka fina alster du har gjort.Kan inte låta bli att beundra dina superfina kort. Här har du en som kommer att titta in ofta hos dej.
Förresten, Tack för din snälla kommentar i min blogg. Det gör mitt hjärta varmt.

Kram Kikki

Petra sa...

Wow, så fint du fått av Inger. Förstår att dagen är räddad.
Kram
Petra

Lisan sa...

Hejsan, Hoppas att du mår bra och att du får scrappat massor. Ser så ut när jag tittar på i din blogg. Du har gjort massor av fint. Vilken fin ask du fått av Inger. Får grattulera till den.
Jag klarade av dag ett på rehab och ska dit igen imorgon. Hoppas det ska gå bra. Ha det så bra, kramis från Lisan

Andrea sa...

Oh wow - Lena - what a wonderful box! So loveley!
Many greetings
Andrea

Ellis sa...

Jag fick ett superfin väskkort igår som hon skickade förra veckan, hon gör underbara saker! =)
Kramar, Elenor

Britt-Marie sa...

Åhh, vilken fin ask du fått Lena. Förstår att du blev glad.

Önskar dig allt gott!

Kram från Brittis

Pernol sa...

Åååå så fin ask du fått av Inger! Vad hon är söt och snäll!

Men så fint kort du gjort i inlägget under! Det blir svårt att konkurera med dig.

kramis Pernilla

Cattis sa...

Såå himla fin, tänk när man har kommit så långt i sitt pysslande att man kan göra så vackra saker, för den är verkligen vacker..
Förstår allt för väl att Inger gjorde din dag idag :)
Roligt för dig, bevis på att du är uppskattad..
HA det gott / Kram kram