tisdag 12 januari 2010

Vilken kanondag

jag hade igår. Blev så firad och jag tycker jag haft min bästa födelsedag någonsin. Inte nog med det. För här fortsätter det roliga. Posten var tidig här idag och brevbäraren ringde på dörren. Fick en hög med de finaste kort idag med. Så här fortsätter mitt beundrande, det kan jag lova. Inte nog med att man får titta på en massa fina alster. Jag tycker man får mycket inspiration när man ser hur andra har gjort. Helt klart en härlig känsla att hålla i en handgjort kort.

En fråga till Ellis. Hur hittar jag din blogg? Länken till dig funkar inte!

Nu ska ni få se alla skönheter jag fått idag;


Detta kort har jag fått av Kim. Supersöt stämpel och pappret med väskor är så gulligt. Jag hade en period i mitt liv då jag hade "pippi" på väskor. Tycker fortfarande om att köpa väskor, även om det inte blir i den mängden som jag gjorde förr. Nu duger det med Ullaredsväskor,ha,ha.


Detta underbara kort har jag fått av Erica. Blått och vitt som är "mina" färger. Snögubben är så himla söt.



Detta supersöta kort har Pernilla A gjort. Ett härligt kort som man blir glad av att titta på. Häftigt söt stämpel och läckra färger.


Ett kort från min vän Lena A. Det är så fint och jag säger det igen, jag älskar din rena stil Lena. Superfint i färger och dekorationer.


Detta underbara kort har Marit gjort. Jag gillar dessa papper från Basic Grey och stämpeln är så fint färglagd, kanon!

Så här mycket fint har jag fått att titta på. Nu är mina två hyllor i köket fulla av de mest underbara kort. Härligt att ha att titta på.
Tack Lena,Pernol,Marit,Erica och Kim för allt jag fått. Ni har gjort min dag!



11 kommentarer:

Petra sa...

Ojojoj, så vackra kort. Födelsedagsyra i flera dagar!
Härligt.

Håller på med januari nu:D.
Kram
Petra

Lena B E sa...

Oj oj oj, så fina kort du fått idag med!! :) Vilken tur du har som har fått så mycket fint att titta på. :D Visst är det roligt att fylla år när man får så här mycket handgjorda kort!! :D
Jasså du hade också en period då du hade pippi på väskor, det hade jag ju kunnat räkna ut om jag bara tänkt till lite, för det var samma här. *skrattar* Nu för tiden har jag samma väska året/åren runt, tills den nästan faller sönder hihi... Mega kramar från Lena

Busan sa...

Sååå vackra kort du fått idag med - fantastiskt!!! :D Och jag håller med dig att man blir inspirerad och att det är en otrolig känsla att hålla i ett kort som någon själv har gjort... ja, det går inte att beskriva med ord tror jag... När jag känner mig ledsen eller nere så sätter jag mig och tittar på mina kort och då känns allt bättre.
Hi hi... vad roligt med dina väskor... och Lena BE:s också... :) Själv har jag alltid haft bara någon väska för jag har haft svårt att hitta väskor jag verkligen gillar... Jag kanske får ta foto på min favorit-väska här en dag fast den är lite sliten nu... men den är bara sååå... ja, jag liksom... :)
Jösses vad jag babblar idag... ja, förkylningen gör att jag inte får gjort något och bara går och vankar. Har fått plockat ihop mesta julpyntet till vitrinskåpet i alla fall så det mesta är samlat... men resten får vänta till en annan dag.
Ha det så gott igen vännen och tusen tack för att du visar alla vackra kort du fått - är sånt ögongodis!!! :)
Varma vinter-kramar och ha det så bra du bara kan!!!
Busan

Maria sa...

Hej hej, har tittat runt hos dig. Vilken lycka att få så många fina kort. Grattis i efterskott. Gillar verkligen din almanacka i tidigare inlägg. Tack för titten, //maria

Ellis sa...

Nu ska vi se om inte jag lyckas länka, har varit lite strul!
Kul med alla fina kort! =)
Kram Elenor

Riet sa...

Ohhh Lena,what a beautiful cards,i love your image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Ellis sa...

Nu har jag hittat felet, en bokstav som saknades i adressen! =)
Kram

Cattis sa...

Nu måste jag ju få säga Grattis i efterskott, skäms på mig ;)
Jättefina kort verkligen som du fått, förstår att man får mycket inspiration så där när man får se dem i verkligheten, blir ju lite skillnad än och se dem på bild..
Må så gott / Kram kram

Busan sa...

Hej vännen! Är inne och njuter hos dig igen av allt fint du fått och gjort själv... ville bara säga hej och att jag hoppas du har det så bra du bara kan idag!
Här är okej och jag håller på lite med lite pyssel men går trögt idag. Tack för allt ögongodis!!!
Hoppas du får en mysig pysselstund snart!
Varma vinter-kramar
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena:)
Forstår att det måste vara kanon kul att fylla år när man blir så uppskattad med så många fina kort/ altser men det är du värd tycker jag:)Å du är jo så himla snäll och god mot en som skriver så fina ord om en så att man sitter och rodnar framför datan!!! Men du ska veta att jag tycker att du är riktigt grym du med i ditt skapande och det är ett sant nöje för mig att hälsa på din blogg med:)Å jag håller med det är jättetrevligt och man blir på bättre humör när man har en dålig dag och kan blogga runt och titta på alla fina skapelser och kreativitet:)
Önskar dig en riktig bra dag och tack snälla för din vänskap och din omtanke som jag sätter stort värde på:)Kramis från lilla vännen Inger:)

A'laEmmeli sa...

Hejsan!

Tack för titten och på så sätt att jag hittade till dig! ;) Superfina kort du gör - den översta rosa som det står Lena på bara älskade jag, det kunde lika gärna ha stått Emmeli! ;)

Va kul att vi bor så nära varandra, bor ju i Vrigstad. Kul tycker jag att det finns lite scrappar här i Småland oxå, fler än man tror säkert och hoppas man får lite kontakt med fler på forumet. Brukar du gå på några scrapträffar och i så fall var?

Ha det så gott!!