lördag 30 januari 2010

Vårkänslor

15 kommentarer:

Gertrud sa...

Hej Lena, vilken underbar blommstergrupp, det står verkligen vår på den. Tack för att du delar med dej av detta underbara. Jag hoppas att allt är ok. Grattis till så många besökare hos dej men jag är inte ett dugg förvånad. Du bjuder oss alla på inspiration och underhållning. Ha en fortsatt skön helg, själv är jag på väg till jobb men har lediga dagar i nästa vecka. Kram Gertrud

Marie-Louise sa...

Hej! Grattis till alla besök! Föga förvånande dock när det finns så mycket fint att se hos dig =) Jättefint blomsterarragemang, visst längtar man efter sol o värme nu.... Ha en bra helg! Kram Millis

Busan sa...

Vilka fina blommor du fått av snälla vänner och jaaa, visst får man vår känslor!!! :D Är helt otroligt med vädert ute, -20 grader hos dig... brrr... Här är -10 nu så ja, våren är inte här än men snart vänder det och då går det så fort!!! :)
Hoppas så du har det så bra du bara kan idag!!! Hade migrän här igår så är som det är idag men hoppas kunna pyssla något lite senare idag. Har suttit en lång stund nu och njutit av allt jag fått av dig och tjejerna och blir alltid gladare då. Tack för att du är så snäll och omtänksam!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Lena B E sa...

Åååååh så vacker blomstergrupp, den ger mig verkligen vårkänslor och får mig att längta efter våren ännu mer, den är helt underbar!!
Stort GRATTIS till alla besökare, jag är inte ett dugg förvånad, du bjuder på så mycket vackra alster och är så inspirerande vännen så det är med stor glädje jag tittar in till dig!!
Ha en toppen lördag!
Kramar från Lena

Riet sa...

Beautiful Lena.

Hugs Riet.xx

sussies sa...

GRATTIS till så många besökare! Är inte heller förvånad över antalet då du bjuder på så mycket fint och du är så himla duktig!!!
Den buketten bjuder verkligen på vårkänslor, LÄNGTAR efter våren NU!!! Tror vi rymmer nånstans allihop dit där våren och värmen finns, eller hur?!!

Ha en underbar söndag och sköt om dig vännen!

Kramisar från Susanne

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till alla dina besökare men det är du mycket väl värd:)Det är alltid underbart ögongodis att titta på här så jag säger som Lena BE att jag är inte ett dugg förvånad över att du fått så många besökare:) Jättefint kort under som du har fått av Susanne vad kul för dig:)
Blommorna är jo bara helt underbara dom ger verkligen vårkänslor vad mysigt att ha något så fint att titta på:)
Fjärilen som jag använder mycket på mina alster är inte en MS stans! Det är fjärilar som jag beställt på ett ark från Panduro!
Ha en underbar söndag och var rädd om dig kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Busan sa...

Hej vännen! Ville bara berätta att jag lagt ut lite nya foto på vinsten jag vann hos dig när du har tid och ork att titta in - hoppas du med tyckte dessa foton blev mer rättvisande i färgerna för tyckte det själv. Du är så otroligt duktig så vill ju kunna återge det så bra som möjligt till alla som inte får glädjen att se den i verkligheten.
Och förlåt jag missade helt att kommentera att du haft så många besökare - jag är inte alla förvånad och kanske beror det på det.. *rodanar* Du har en jättefin blogg och du gör så mycket vackert. STORT GRATTIS!!!! :D
Ha det så bra du bara kan idag och hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!!!
Varma vinter-kramar
Busan

lk46 sa...

Underbara blommor.
Ser att du redan nått 10 000. Grattis vännen!
jag såg på min räknare att jag inte heller har så långt kvar! Fick min räknare den 2/5 09
Det får väll bli en blogcandy då!
ha en skön dag!
kram lene

Gunilla/Nilla sa...

Ja men visst får man vårkänslor av denna härligt blomstergrupp, jättefin!!

Här är det också superkallt och massvis med snö. Men det är allt lite fint. Iaf när man sitter inomhus och slipper ge sig ut;=D!!

Sköt om dig.
Kram från mig/Gunilla

Laila sa...

Vilken underbar vårgrupp att bara sitta att titta och njuta av!

Pernol sa...

Åååå så fina blommor!!! Helt underbara!

10.000 besök, det var inte dåligt! Fast förvånad är jag ju inte. Du bjuder på så härliga alster vecka efter vecka. Jag har lite kvar på min räknare men jag är snart där också.

Ha det gott min vän!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Min kära vän du är jo för snäll men tack snälla vet inte annat vad jag ska säga:)
Ni är många som undrar över hur jag gör med mina blomster dekorationer jag får väl försöka att ha en kurs på bloggen sen när jag återhämtad mig efter nästa operasjonen:)Jag själv pysslar jo bara och tänker inte mera på det!
Du är klart värd en guldmedalj själv för alla fina kommentarer hos mig och för att du är en sådan god blogg vän:)Det är lika roligt varje gång att lägga ut något på bloggen då jag får så himla underbar respons från dig och så många andra och det värmer MYCKET:) Jag har stansat klart dina blad nu, beklagar att jag inte har har fått i väg dom men denna veckan så kommer dom:) Ha en underbar dag och vecka och var rädd om dig, kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Busan sa...

Ville bara säga hej och höra hur du har det idag... tänker på dig.
Hoppas du har det så bra du kan och kan pyssla något lite.
Varma vinter-kramar
Busan

Lillsnörpa sa...

Vilken VÅRKÄNSLA jag fylls med när jag ser detta arrangemang! /Lillsnörpa