onsdag 27 januari 2010

Trevlig post

fick jag i går av snälla Busan. Den lilla mappen är så söt i sitt vackra papper och dekorationer. Tack snälla Busan för att du är så omtänksam. låg i brevlådan efter ett jobbigt sjukhusbesök, så den var verkligen välkommen.



Titta så söt den är!


Insidan är lika söt den.
Jag är inne i en alterperiod nu och har inte ett endaste lust att göra några kort. Hittade i Magnolia tidningen en beskrivning på en liten the ask. Med lite Maja papper och rosor, så blev den riktigt romantisk.



Det vita nyckelhålet från Melissa Frances.

Detaljbild av locket. Har försökt att göra en blomstergrupp ala Inger.

Nu har snöovädret kommit in över Småland. Skönt att sitta inne i stugvärmen och slippa gå ut. Önskar er en bra dag.


17 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Hej. Snöovädret finns i norrland också så det är skönt att man inte behöver gå ut. Man får PYSSLA ;)
Vem skulle inte bli glad för något sådant i brevlådan....Så läcker låda du gjort och detaljerna och blommorna var ju...WOW....
Hoppas du mår ok.
Kram, Britt-Inger.

Busan sa...

Hej vännen!!!
Så duktig du är!!! Ja, du har verkligen fått till blommorna ala Inger och ja, jag tycket du utvecklas så mycket och denna ask är underbar. Papperna och nyckelhålet och allt passar så fint ihop... du har verkligen lyckats igen!!! :D
Och jag är så glad du gillade min lilla mini-överraskning. Det värmer i hjärtat att jag kunde göra dig glad. Får ju inte plats så mycket dekoration med det pappert för den är så liten men kommer nog göra fler för den var rolig att göra.
Hoppas du får en riktigt mysig pysseldag idag och kan säga att jag med tänkt mig det för det är full snöstorm här med idag i Värmland. :)
Tack för att du finns vännen!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Lena B E sa...

Här snöar det också för fullt och jag är lika glad som ni andra att jag får vara inne och pyssla idag och slipper gå ut i detta oväder! :) Wow så söt liten mapp du har fått av duktiga Busan!! Jag är så mallig för jag fick en likadan och är så GLAD för det dom är jättejättesöta!! När jag skulle fota den så la kamerabatteriet av!! Grrr!! Så det är bara att finna sig i att vänta. Hm!
Superfin tea ask du gjort, superduperfin blomgrupp á lá Inger!! Så det var den du menade, då pratar vi om olika askar, hi hi... så det kan bli. *skrattar* Ha en rolig dag vid pysselbordet! Kramar från Lena

Petra sa...

Jättefin mapp du fått av Busan. Den hjärtpunchen är fin som hon använt.
Kul att du också blivit inspirerad av Ingers blomgrupper. Den lilla lådan är jättesöt och blomgruppen har du lyckats fantastiskt bra med.
Här är också snöoväder och vi som ska åka till Stockholm på fredag. Hoppas vädret är bättre då.
Kram
Petra

CissiNelson sa...

Wow så fin denna var!

Pernol sa...

Vi har haft snöoväder hela dan idag också. Nu mot kvällningen har det stillat sig något.

Såååå fin mapp du ahr fått av Busan! Så gulligt av henne!

Din thelåda är ju fantastiskt vacker!!! Blommupsättningen är ju sååååå vacker! Jag måste nog köp den dära tidningen så jag kan göra en till mig själv.

Ha det gott!
kramis Pernilla

Cattis sa...

Hej, förstår att det var upplyftande att få en sån fin mapp som du fick av Busan efter ditt sjukhusbesök, och så fin sen :):).
Din Theask sak vi inte prata om så vacker den var. Har sett att så många av er kan göra så fina blomsterarrangemang på saker som ni gör.
Har själv provat ngn gång men aldrig fått till det. Så det har inte blivit mycket blommor för mig..
Vad det gäller snön, så får den för mig sluta komma nu, här i Norrköping/Svärtinge har det snöat hela dagen, vet inte hur mycket det kommit, men jag är glad att jag slipper skotta fram bilen imorgon..
Kram kram och var rädd om dig

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vilken underbar present du har fått av Busan visst blir man väl SUPER GLAD när man får sådan post i brevlådan:) Så himla roligt när man har sådana goda blogg vänner som tänker på en och sänder fina underbar saker till en:) I går blev jag faktiskt klar med dina blad så ska försöka och packa i hop till dig så jag hoppas att du får dom strax efter helgen:)
Din låda är jo bara WOW WOW WOW helt underbar vacker men en blomstergrupp som är riktig DIG:) Du är så himla duktig och det är en fröjd för ögat och så himla trevligt att hälsa på dig ska du veta:)Ha en underbar dag, jag myser inne och ute snöar det och snöar. Det är verkligen jättevackert men jag undrar snart vart all snön ska ta vägen!!!! Kramar i massor från din lilla vän Inger:)

Lisan sa...

Vilken perfekt liten överraskning Busan hade fått till. Kul att den kom efter ett läkarbesök med. Då kan man oftast behöva en liten uppmuntran. Jag ska få min Magnolia tidning på lördag på scrapp träffen som Pysseltagen har. Längtar så. Asken var jätte fin. Ha det så bra i snöyran. Kramis Lisan

Lena B E sa...

Hej vännen! Det är bara jag som är här och norpar några bilder av dig, mina vart en katastrof! Ha ha ha. Tusen tack för lånet på förhand!
Ha det så bra i snöyran!
Kramar från Lena

lk46 sa...

Hej vännen! Vilken fin mapp du fått av Busan!
Och så underbar en ask du skapat!
Vill önska dig en trevlig helg!
massor av kramar från lene

Petra sa...

Vill passa på och önska trevlig helg redan idag. Bär iväg till Sthlm imorgon. Hoppas vädret blir bättre, vi ska åka bil.
Ha det gott så hörs vi nästa vecka.
Kram
Petra

Gertrud sa...

Hej kompis, vill önska dej en skön helg och hoppas att du har det bra. Här är allt väl utom den förb....de vintern med kyla och en massa snö. Asken är ljuvligt fin och blommorna är så vackra. Puss o kram och ha det bra. Gertrud

Pysselmaja sa...

åååå..vilken söt ask, jag vet nog vilken ask du menar i Magnoliatidningen=), Din blev jättefin. Jag har nu efter min Gable box tänkt göra en fågelholk;) Jag tycker också att det är lika kul att altra som att göra kort (det är nästan enklare att altra tycker jag=P)
Ha de bra!

sussies sa...

Åhhh, sån söt liten ask du gjort med vackra papper och ett superfint blomarrangemang! Vad DUKTIG du är!!!! Säger som Busan; du har verkligen utvecklats under den tiden som jag känt dig!!! Så kul att kika in hos dig och se allt fint du skapar!

Hoppas du har en riktigt trevlig och mysig helg och att du får några pysselstunder också!

Kramisar till dig från Susanne

sussies sa...

Glömde ju säga att mappen du fått från Busan är jättesöt! Vad snäll och rar hon är som gjort så fina mappar till dig och Lena BE! Vad glada ni ska ha blivit när ni fick dem i lådan och särskilt efter ett sjukhusbesök, de brukar inte vara roliga.

Sköt om dig vännen!

Kram Susanne

Wildärtan sa...

Åh så snyggt, Lena!