tisdag 19 januari 2010

Med tanke

på hur mycket cardstock och mönstrade papper jag har gjort av med de senaste dagarna, borde mina gjorda alster vara många. Men, så är inte fallet. Jag har pyssellust, men sen får jag inte till det som jag vill. Är inne i en liten downperiod nu. Mycket på grund av att jag håller på med nertrappning av mediciner för att börja med en ny sort. Biverkningarna var för många och jag har insett att jag måste ta tag i detta.
Jag har i alla fall gjort en liten kuvertlåda med tillhörande tag till vårt bonusbarnbarn Amanda som fyller 11 i februari.



Mycket rosa vart det. Den fina namnplattan har jag fått av Lene.


Tagset som ligger i kuvertet. Supersöt ängelstämpel,tack Lena A.
Var glad för att det var plusgrader här på fm och jag tänkte nu försvinner lite snö. Ack, nu snöar det kraftigt igen. Ingenting att klaga över egentligen. Man får ju sitta inne i värmen och pyssla om man vill.
Läste på Svensk Scrapbooking att mässan i Göteborg skulle flyttas till Borås. Det fanns ingen lokal i Göteborg. nu är Boråsmässan inställd. Lite tråkigt för jag har sett fram mot att komma på en mässa igen. Samma helg i början av mars är det mässa i Karlstad. Lite för långt att åka tråkigt nog.
Ha det gott mina vänner och sköt om er.


5 kommentarer:

Gertrud sa...

Men du fick verkligen till det till slut. Med högsta betyg, en så söt liten väska till en liten tös. Det kan inte bli bättre.Jag håller alla tummar att du snart mår bättre, för du om någon är värd det. Jag är så ledsen för att mässan är inställd, men inga utställare ingen mässa, så enkelt är det.Det var ju din o min dag liksom, men vi siktar på nästa istället. Må så gott du kan kompis, puss o kram Gertrud

Lena B E sa...

WOW så kanonfint!!! Gissa om tjejen kommer att bli glad!! :D Lyckliga hon som får så fin väska!! :D Ängeln är verkligen jättesöt, vilket märke är det på den stämpeln? Håller med Gertrud att högsta betyg det ska du ha!! :) Superfint är det!! :) Kramar från Lena

Lisan sa...

Ååh hon kommer bli super glad över den för den var super fin. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig och Lena BE. Tusen tusen tack. Jag blev såååå glad över den fina överraskningen. Jag ska ta foto på den och visa mappen som LenaBE hade gjort och som ni sen lagt grejer i. Tusen tack. Ni är för goa och tokiga. Hoppas kunna göra er med glada en dag.
Va trist med Göteborgsmässan. Du får komma ner till Helsingborg istället. Vi har mässan igen den 28 mars på Sundspärlan.
Ha det så jätte bra och tack igen. Kramis från Lisan

Pysselmaja sa...

Ojojoj vilken underbar present, jag gillar rosa;)

Petra sa...

Härligt väskkort till den lilla tjejen. Jätte, jättefint Lena. Säker på att hon kommer att bli glad.
Hoppas verkligen du mår bättre snart vännen.
Jag är också sugen på att gå på en mässa, ska vi inte försöka ta oss till Helsingborg i slutet av mars, vad säger du om det?
Kramar i massor.
Petra