torsdag 21 januari 2010

Goodie Holder

Jag fick en beskrivning av rara Lene till den här Goodie Holdern.Att få beskrivningen gav mig pyssellust och jag satte genast igång att tillverka en. Gjorde själva basen av flingpaket, typ cornflakes och det mönstade pappret kommer från Bo-Bunnys. Jag gjorde 7 stycken fickor i och jag har sorterat och fyllt den med uppstämplade motiv. Praktiskt att ha framme där man sitter och pysslar. Tror säkert att jag kommer att göra en till. Den var rolig att göra, så Tack Lene.






11 kommentarer:

Petra sa...

Fiiiin Lena.
Kram igen.
Petra

Pernol sa...

Jättesnyggt Lena!!!

kram Pernilla

Lena B E sa...

Wow så superfin den är!!! Och vilket fint papper du har använt!! :) Kanonsnyggt!! :D
Hoppas du haft en bra kväll.
Ha det bäst vännen!
Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vad du har lyckats bra jag bara älskar den och så praktisk att förvara små saker i helt perfekt:)
Du är väl värd lilla väskan min vän du är alltid så himla snäll, trevlig och omtänksam:)
Å när en kar tycker om pyssel då kanske man har gjort något bra ha ha ha:)
Om Pema inte har hemma stansarna så hör av din så stansar jag upp lite blad till dig det gör jag så gärna:)Tack snälla nog en gång för omtanken och ha en underbar helg:) Kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Cattis sa...

Åh den var jättefin, vilken praktiskt ide och lägga stämpelmotiven i..
Vill du dela med dig av beskrivningen så säg till ;)
Önskar dig en trevlig helg / Kram kram

lk46 sa...

hej vännen!
Åh så snygg den blev, jag har också tänkt ha uppstämplat i min och ska göra några till!
Visst får du ge vidare beskrivningen! Man kan köpa en Goodie Holder men de är rätt så dyra, därför ritade jag av den, så iden är inte min!
Ha en underbar helg vännen1
Kram lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad du är god min vän nu fick du mig att skratta över din härliga kommentar hos mig:)Du kan verkligen få en att må bra och få en att känna sig speciell STORT TACK min vän:)
Vad tokig att Pema inte hade kvar stansarna men lugn vännen det fixsar sig jag stansar upp ett gäng så att du har ingen fara:)Kan lova att du får det någon gång nästa vecka men inte riktigt när det beror på hur jag mår. I bland så funkar det bra och jag har bra dagar och i bland så funkar det inte alls tyvärr.
Kommer inte på något nu som jag skulle vilja ha i byte, kommer kanske på något sen om det är ok så har jag det innestående hos dig ha ha ha
Å du ska veta en sak jag ger aldrig något till någon med den tanken att jag ska ha något tillbaka!!! Om jag har givet någon något så är det av glädje och för att glädja inte för någon annan orsak. Vill inte att du ska känna att du är skyldig mig något för det är du inte!!!! Tack för din vänskap och din omtanke det i sig själv är en mycket stor gåva den finaste av dom alla:)
Ha en riktig trevlig fredags kväll och helg och må så bra:) Kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Lena B E sa...

Ha en jättetrevlig helg vännen!!
Kramar från Lena

Petra sa...

Hej Lena!
Var inne och kikade lite på din stationary box idag igen för jag tänkte göra en sådan och fylla med kort och tags till en väninna som fyller år. Plockade fram min linjal som har både cm och inch, du frågade ju efter det och plötsligt så trillade poletten ner. Så står det exvis 10 3/8 inch så mäter man med linjalen 10 inch och sen lägger du till 3/8 till eftersom det är 8 enheter mellan varje inch. Förstår du hur jag menar? Egentligen tänkte jag fråga dej hur många kort som får plats i boxen? Och hur stora är de små korten du har i boxen, är det 10x10
eller är de mindre?
Ha en skön helg.
Kram
Petra

Busan sa...

Jaaa, Gertrud är så duktig också!!! :) Och jaa, så mycket fint det är i tidningen - har behövt vila en hel del just nu och haft mycket tid att njuta av den och allt fint jag fått av er. Får så mycket idéer och försöker skissa och skriva ner dem men sen får vi se om jag kan tyda det sen när jag sätter mig vid pysselbordet igen.... hi hi...
Var inte något roligt i den andra tidningen så är därför jag inte hört av mig med något från den.
Magnolia är nog BÄST!!! :D
Hoppas så att du har det så bra du bara kan idag. Tänker på dig!!!
Varma vinter kramar
Busan

Lisan sa...

Inget ovanligt alls att du får till det så här fint. Du är super duktig och har lyckats som vanligt. Förstår om du gör en till. Har det så bra denna söndag. Kramis från Lisan