söndag 3 januari 2010

God fortsättning

på det nya året som nyss har börjat.
För första gången på många, många år så har vi haft en vit och kall jul och nyårshelg. Det är väldigt vackert ute med all rimfrost på träden och solen som visar sig från sin bästa sida.
Jag gillar inte vinter och kyla och blir det halt med så tycker jag att det är väldigt jobbigt.
Ni ska få se ett par fotografier tagna i går.
Visst är det vackert?





Fotografierna är tagna i Apladalen i Värnamo.
Ha en bra söndag.



8 kommentarer:

Busan sa...

Hej vännen och jaaa, så vackra bilder du visar!!! Men håller med dig om halkan - det gillar inte jag heller.
Hoppas du har det så bra du bara kan idag och bara bra om jag kunde hjälpa dig när datorn strular så och du får så mycket jobb med den.
Hoppas du kommer tycka någon av historierna är rolig för de är ju såna gamla torrisar men ja, de kan ju vara lite roliga just för det... :)
Ville bara säga hej och att jag tänker på dig och hoppas du får en så bra dag du bara kan med en mysig pysselstund.
Varma vinter-kramar
Busan

Busan sa...

Oj, såg din sista kommentar nu när jag skrivit till dig - Jipieeee!!!! - vad kul att du skickat till mig - ja, det fixar sig alltid - vi har brevlåda men har utlämning på andra sidan gatan och min man handlar nästan varje dag så det är hur lugnt som helt - men så spännande!!! Jag är ju en sån tokig människa som blir glad för till och med en ask med tandpetare (svärfar skojade med mig ett år för att se om jag faktiskt blev glad men jag fattade ju noll tills de berättade att det var ett skämt... *rodnar*) så jag är så glad... du vet allt hur du ska göra för att glädja andra - tusen tack för allt kul du hittar på i din blogg!!!
Hoppas du har det så bra du bara kan idag!!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Viddan sa...

Helt underbara foton =) God fortsättning!

Pernol sa...

Oj så härligt vintriga bilder!
God Fortsättning och Gott Nytt Pysselår!
kram Pernilla

LenA sa...

Visst är det vackert ute i naturen just nu! Bilderna är fantastiska, du har fångat solljuset så fint!
Isfläckarna under nysnön som kom är lite otäcka, men,men som jag skrev så är jag en vintermänniska så jag stortrivs just nu. Hopps, nu börjar damernas dektektivbyrå...måste se....
Kram Lena

Busan sa...

Snälla goa vännen vad du är duktig!!! Ja, som du förstår så har jag fått vinsten här hem till mig idag och jag är nästan mållös.. det är så vackert!!! Och så mycket fint... önskar så jag kunde ge dig en riktigt stor och varm kram men skickar en här till dig genom cyperrymden istället.
Det känns som det är julafton här idag och jag undrar om det inte är det också... :D Orden räcker inte till men TUSEN TUSEN TACK VÄNNEN!!!
Kommer ta foto på vinsten så fort jag kan så andra också får njuta av den... är mulet idag men det kommer vännen!!!
Går som på moln här nu så hoppas du känner hur glad jag är och hoppas du med har det så bra du bara kan idag...
Massor med stora och varma tack-kramar
Busan

Britt-Inger sa...

Ja visst är det vackert ute i vår natur nu. Det är bara att njuta avsnön så länge vi får ha kvar den.
God fortsättning.

Petra sa...

Underbara bilder.
Ha det gott.
Kram
Petra