onsdag 20 januari 2010

Glädjetårar

Ja, det kom faktiskt några sådana när jag öppnade posten idag. Fick den mest ljuvliga lilla väska man kan tänka sig. Tack snälla rara Inger. Beundrar verkligen dina alster och finns det en sån titel, så ger jag dig den nu " Queen of scrap". Det är du och jag tror att många håller med mig.
Din väska är helt underbar och jag är så glad! Taaaaack!
Kolla får ni se vad vacker den är


Jag undrar Inger vad det är för vackra små blad du använder? Är det en dies eller?
Blomstergruppen är helt ljuvlig.

Insidan lika vacker den.
Stor kram till dig Inger


9 kommentarer:

Lena B E sa...

Ååååå Lena, den är ju helt underbart vacker!!! Oh så fin den är!! Förstår verkligen att du är lycklig nu!! :D
Superunderbar är den om det nu finns ett sånt ord, annars uppfinner jag väl ett nytt här. hihi ;)
Kramar från Lena

Lisan sa...

Så skoj att du med fick bli så glatt överraskad som jag blev igår!. Det var en jäte fin väska Inger hade gjort och som LEna BE skrev så håller jag med Superunder är rätta ordet. Ha det så bra kramis Lisan

Gertrud sa...

Grattis Lena till denna ljuvliga väska. Helt underbar, jag blev helt varm när jag läste hur glad du blev. Ha det bra kompis, puss o kram Gertrud

Busan sa...

Gläds så med dig vännen - väskan är underbar och ja, jag håller med dig att Inger är "Queen of scrap"... men du är också fantastiskt duktig själv Lena!!!!
Tack för att du visade den redan idag - vilket ögongodis!!! MUMS!!! :D
Ha det så bra du bara kan och pyssla lugnt!!!
Varma vinter-kramar
Busan

lk46 sa...

Hej min vän. Ja visst är de underbara de små väskkort Inger gör. Jag fick ju lära mig det när jag var hos henne, men inte har jag fått gjort några inte!
Ha det gott!
kram lene

Cath. sa...

Så fantastiskt vacker! Förstår verkligen din glädje!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig underbara vän:) TUSEN TUSEN TUSEN TACK SNÄLLA för dom fina orden nu blev det tårar hos mig med:) Vilka ord du beskriver mig med jag blir helt tagen och just när jag läser allt det fina som du skriver så blir jag röd som en tomat i ansiktet !!!
Är SUPER GLAD om du blev glad då har jag lyckats med det som jag ville:) Att du tycker om det som jag har gjort till dig är en gåva till mig ska du veta:)
Du har varit en sådan himla trofast och underbar blogg vän så jag kände att även om jag missade själva födelsedagen så ville jag göra något åt dig:)
Å du ska veta att jag gjorde den med glädje och det var ett sant nöje:)
Dom små bladen som jag har använt är en stans som jag har och det är tre olika storlekar. Gillar dom kanon mycket och jag beställde dom på Pema!
Jag kan stansa upp ett gäng till dig i dom tre storlekar som jag har om du vill ha, det är inga problem:) Ha en underbar dag och tack själv för den "fina" titeln, dina ord och din omtanke du är en riktig underbar och god vän Lena:) Kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Petra sa...

Förstår att du blev rörd till tårar. Såååå fint väskkortet är. Visst är hon duktig våran scrapdrottning Inger! Helt makalöst.
Ha en skön dag min vän.
Kram
Petra

sussies sa...

Oj Lena, vad vackert väskkort du fick av Inger!!! Förstår att du grät glädjetårar när du fick det, hon är verkligen vår scrapdrottning!!! Ingen tvekan alls om den saken, håller fullständigt med dig!!! Jag älskar hennes blomgrupper som hon komponerar ihop så vacket, har provat men mina blir långt ifrån så vackra som hennes.

Jag blev också rörd till stora tårar i onsdags när posten kom och jag såg vad Inger skickat, en jättevacker altrad låda! Ska visa den i blogen i helgen, har inte hunnit och orkat det tidigare i veckan. Fick också underbar post av goa Lena BE, en underbart vacker mapp i min älsklingsfärg, blått samma dag! Gissa om jag grät många glädjetårar då??!!!

Gillar verkligen din vackra låda här ovan i så vackert papper och vackert dekorerad! Du är superduktig du också på att altra! Älskar dina alster!!!

Vill önska dig en underbar helg och hoppas att du får må bra och att du får nån mysig pysselstund!

Kramisar till dig vännen från Susanne