onsdag 23 december 2009

Tack,Tack,Tack

till alla mina kära bloggvänner. Jag är riktigt rörd för alla vackra julkort jag fått. Utan något som helst tvivel, kan jag säga att jag aldrig i hela mitt liv fått så många vackra julkort som jag nu har fått.
Än en gång tack mina vänner. Önskar er alla en riktigt GOD JUL & Ett Gott Nytt År.































Nu måste jag leta rätt på en plats att ställa alla dessa skönheter på. Vill att alla ska få se dessa tjusiga kort.
Jag ska avsluta med ett kort jag gjort. Försökte att härma Andreas vackra kort. Mitt blev inte lika vackert. Hade inte någon så fin hörnstans som hon använt. Med detta kort säger jag Tack till er alla.




10 kommentarer:

mia sa...

Ohhh! det var inte dåligt vad många vackra kort du fått!!!
God jul, kramiz//mia

Andrea sa...

Dear Lena,
unfortunately, it is hard to see punch to find the corners of small punches.
I find your card, however, very successful! I like it very much! I think it's great that you have made this card! Luv it!
Hugs and Kisses and many greetings
Andrea

Riet sa...

What a beautiful cards Lena,i love your images and colours.
So gorgeouspapers.

Merry Christmas.
Hugs Riet.xx

Lena B E sa...

Wow Lena vännen, ditt kort är kanon!! :) Superfint är det och helt i klass med Andrea!! :)
Åh så jättemånga fina kort du fått, helt underbara är dom!! GOD JUL min vän! Kramar Lena

Marie-Louise sa...

Kramar och god fortsättning på julen! Ett riktigt gott nytt (pyssel)år på dig! Kramizar!

Cattis sa...

Oj vad många jättefina kort du fått:)
Önskar dig en god fortsättning, och hoppas du haft en underbar jul / Kram kram

sussies sa...

Wow, vad många vackra och underbara julkort du fått vännen! Du är värd vartenda ett av dem!!!

Ditt kort är jättefint och jag håller verkligen med Lena BE om att det är helt i klass med Andrea's kort! :-)

Ha en god fortsättning vännen!!!

Stor varm julkram till dig från Susanne

Lena B E sa...

God fortsättning vännen! Här har det börjat snöa nu, så nu har busvädret hittat hit till oss. Snart är det dags för ännu mera julmat, efter helgen är det stor risk att man rullar fram. Likadant varje jul hi hi... Men gott är det, eller hur? Kramar från Lena

Hanna sa...

Ditt kort är helt underbart Lena, såååå snyggt med de utvikta flikarna! Önskar dig en god fortsättning! Kram /Hanna

Pernol sa...

ÅÅåå wow ditt kort är ju jättesnyggt! Vilka vackra julkort du fått!

Jag vill passa på att önska dig en God Fortsättning och ett Gott Nytt År!

Ha det gott!
kramelikram Pernilla