måndag 21 december 2009

Post från Tyskland

Jag har fått ett helt underbart kort från min vän Andrea från Tyskland. Dessutom fick jag en Magnoliastämpel som jag önskat mig. Tack snälla Andrea. Jag blev så glad.
Nu ska ni få se kortet.



Visst är det väl vackert?
Det är många små virkade vita blommor blandat med vita och ljusblå rosor. Väldigt snyggt! En lite annorlunda vikning runt själva motivet som jag inte sett innan. snyggt! Jag har funderingar på hur 17 hon har fått till den där ramen. Hittade i hennes blogg. Kolla här så visar hon hur hon gjort. Detta måste prövas!
Ha det gott.



7 kommentarer:

Lisan sa...

Ååhh vilket sött kort. Ja det var verkligen en annorlunda vikning det. Snyggt gjort - det ska jag nog testa på ett kort sen..
Vilken söt stämpel du fått också. Skoj med sådan post, eller hur!
Kramis från Lisan

Riet sa...

What a beautiful card Lena,i love your image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Åsa/asamia sa...

Vad kul att få kort från en annan scrappare...och så fin present också!
Tack för att du lämnade ett spår inne hos mig, det är så kul att kunna komma till dig och se dina saker.
God Jul!

Anna-Karin sa...

Åh, vilket fint kort. Läcker vikning runt motivet. Ska nog försöka mig på det nångång.

Petra sa...

Oh, vilket fint kort. Jag satt också och funderade på hur hon gjort ramen. Ska gå in hos henne och kika.
Kram
Petra

Lena B E sa...

Åååh så vackert kort!! Jättesött motiv och vackra dekos, vikningen är verkligen superfin, måste gå in till henne och se hur hon gjort den!! Vad kul att du fick en stämpel också som du ville ha!! :D Grattis till den!! Ha det så bra.
Kramar från Lena

Andrea sa...

Dear Lena,
I am very happy that you like the card and the stamp you have not yet.
I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!
Hugs and Kisses and many greetings
Andrea