måndag 7 december 2009

Måndag

Oj vad tiden rinner på. Det träliga vädret fortsätter dock. Småregnigt och så grått, så grått.
Nu är jag äntligen klar med årets julkort. Har ingen större koll på hur många jag gjort, men över 100 är det i alla fall.
Har inget nytt att visa upp. Gjorde en liten presentask för ett tag sedan, som jag inte lagt ut i bloggen. Här kommer den.



Romantiskt rosa med lite rosor.

Nu så ska jag ta tag i att städa upp pysselbordet. Plocka undan alla julpapper och juldekorationer. Det är roligt att göra julkort. Men nu känner jag att det får vara nog.
Önskar er alla en jättebra vecka.


6 kommentarer:

Petra sa...

Enough is enough. Eller hur?

Gertrud sa...

Så fint du har gjort i din blogg. Snyggt. Visst känns det färdigt med julkorten, jag har några som jag ska göra till mej själv. Kom på det igår att jag själv behöver så nu får man ta allt som blivit över och göra de sista korten. Jag bara myser i det gråa vädret, är ledig några dagar. Ha det skönt kompis, kram Gertrud

LenA sa...

Önskar jag kunde säga det samma men jag får nog ligga i litet till!
Snygg ask du har gjort, riktigt, riktigt läcker!
Och du...vågar knappt säga det högt...men...jag älskar detta grå tunga mysväder! Fast å andra sidan mår jag kass fram i feb - mars....!
Kram och ha det så bra du kan i gråvädret!

Lena B E sa...

Oooh så snygg presentask du gjort!! Riktigt romantisk är den med rosorna och den rosa färgen!! :) Jättesnyggt!!
Åh så fin bloggen din blivit, kan det inte snöa ute så får man väl se till att det snöar nånstans iaf. ;)
Håller med dig... det är roligt att göra julkort. Men någonstans måste man sätta stopp. Det får ju vara nån måtta med det hela! ;)
Ha en toppenbra kväll vännen! Kramar från Lena

Riet sa...

What a beautiful Lena,i love the papers and flowers.

Hugs Riet.x

Pernol sa...

Åååå så söt presentask! Det är kul att se nåt annat som inte är rött eller grönt. Hi, hi!

Vad du ahr gjort fint i bloggen!!!

Ha det gott!
kramelikram Pernilla