onsdag 2 december 2009

Idag är det julafton här...

Åhh, vad glad jag blev när posten kom idag. Han hade med sig ett paket från Tyskland vår käre brevbärare. En sån roligt överraskning det blev!
Paketet kom från min vän Andrea. Jag brukar hjälpa henne att köpa lite stämplar från hÄnglar och som tack för hjälpen fick jag denna vackra adventskalender. Kolla!

Ohh, how happy I was when the post arrived today. He brought with him a package from Germany, our dear postman. Such a fun surprise it was!
The package came from my friend Andrea.I usually help her to buy some stamps from hÄnglar and as thanks for my help, I got this beautiful Advent calendar. Check!

Andrea is a super talented girl and I really think you should take you a round inside her blogg. There are a lot of beautiful things.
Thank you and hug Andrea





Denna kalender är verkligen supersöt, med alla sina 24 små lådor. I alla lådorna ligger det lite scrapsaker, helt underbart. Nu har jag en lucka att öppna var dag jag med.
Andrea är en superduktig tjej och jag tycker verkligen att ni ska ta er en runda inne hos henne. Där finns väldigt mycket vackra saker. Ge henne en kommentar med, så blir hon jätteglad.
Ha en fortsatt bra dag. Det ska jag ha och eftersom det är den 2,a idag så får jag öppna två lådor,hurra!


6 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Wow vilken fin adventskalender, förstår verkligen att du blev glad!! Kram till dig!

LenA sa...

Vilken härlig överraskning, förstår att det känns som julafton!
Ha det gött!
Kram Lena

lk46 sa...

Åh så snygg den är. Kan förstå att du blev glad vännen!
Hoppas allt är bra med dig!
kram lene

Hanna sa...

Jättefin adventskalender du fått. Tråkigt att det inte gick så bra på julmarknaden. Kram vännen

Lena B E sa...

Åh så fin kalender du fått, den är verkligen söt! Vilken tur du har vännen, som får öppna en "lucka" varje dag!!
Förstår att du är glad nu!!
Kramar från Lena

Andrea sa...

Dear Lena,
You're always so sweet to me and help me always with the punches. Glad I made you this calendar. I am very happy that you like it!
I hope you like the contents you!

Hugs and Kisses and many greetings
Andrea