måndag 28 december 2009

Grattis Lena

Jag börjar med att säga Grattis på Födelsedagen till min kära vän Lena BE. Hoppas att du får en trevlig dag.
Så var själva juldagarna över för denna gång. Riktigt skönt med vardag igen.
Hoppas ni alla haft en bra julhelg.
Dom senaste dagarna har jag haft lite pyssellust. Hittade en presentväska, påse, i tidningen Ett Trykk som jag gillade. Den kan man ha att ge bort något i eller använda som förvaring till något pyssel. Inuti är det två små fack. Där kan man lägga ett kort, en CD skiva och lite godis kanske.
Här kommer några bilder.






Fortsätt gärna att gissa i min lilla tävling. Det är fortfarande ingen som har gissat rätt. Så gissa på ni!
God fortsättning och ha en trevlig dag.



13 kommentarer:

Viddan sa...

Tack för tipset... den ide.n behövde jag. Jättesnyggt! Kram, Lena

Camillaskreativa sa...

Tack snälla för det fina nyårskortet! Vilken fiffig väska, å så snygg den är, super!!
God fortsättning...
Kramar
Camilla

Marie-Louise sa...

Wow vilken snygg väska Lena! Den gillar jag massor!! Kram till dig ha det så bra!

Busan sa...

Hej vännen och god fortsättning på dig!!! Ja, kan hålla med att det är skönt det blir vardagar igen och vilken pyssellust du fått - så vackert!!! Du är så duktig!!!
Och så fin du gjort din hemsida också - ÄNNU finare än innan och så kul att förnya lite.
Ville bara säga hej och att jag hoppas du har en bra dag idag.
TUSEN TACK igen för det jättefina julkortet!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Riet sa...

Ohhh wowww Lena,what beautiful ,i love so vintage styl.
So beautiful papers and details.

Hugs Riet.xx

Petra sa...

Den väskan är riktigt fin. Kanske ska försöka mej på något sådant efter alla helgerna. Är faktiskt lite trött på att göra kort för tillfället, kanske kommer lusten tillbaka snart.
Kram o jag önskar dej ett gott slut på det gamla året och ett
GOTT NYTT ÅR.

Petra

Gertrud sa...

en så snygg väska. Jag gillar framsidan med alla vintagegrejor. Snyggt papper och att man kan lägga saker innuti.Du är så bra på att hitta fina beskrivningar. Kram Gertrud

Cattis sa...

Hej och god fortsättnig :)
Väskan/påsen ÄR helt underbar du är bara så duktig. Riktigt ögongodis du bjuder på.
Den skulle man vilja ha beskrivningen på och försöka sig på ngn gång nu när det lugnat ner sig.
Önskar dig ett riktigt Gott Slut och hoppas du får ett underbart 2010 / Kram kram

Pernol sa...

Ååååå wow vilken underbar väska/påse!!! Hur snyggt som helst!

kram Pernilla

Britt-Inger sa...

Vilken häftig liten väska modell. Jätte snygg!!! Roligt med nya varianter på alster.
God fortsättning.

Lena B E sa...

Tusen tack kära vännen! Du är för gullig du!! :D
Wow så snygg din presentpåse/väska blev, kanonfin!! :) Jag har inte ens börjat på min än, men det ska bli snart har jag tänkt. Ha det så bra vännen. Kramar från Lena

Busan sa...

Hej vännen! Ville bara säga hej och att tala om att jag är inne och njuter av din vackra presentväska igen - ja, den är bara så fin!!!
Hoppas du har det bra idag och får fler mysiga pysselstunder snart.

Varma vinter-kramar
Busan

sussies sa...

Wow, vilken underbar och annorlunda väska du gjort, ÄLSKAR den!!! Såg den oxå i Ett Trykk, kanske jag oxå provar nån gång framöver. Har lite andra projekt på gång först. Fast just nu har orken trytit pga. njurstensbesvären som gör mig enormt trött.:-( Men när de är borta, då kommer jag igen med nya friska tag!

Gillar färgen på din väska och alla fina och söta detaljer, du är så duktig Lena!!!

Har gissat lite i din tävling oxå, men gudars vad svårt det är att gissa på någon annans favoriter då vi alla har så olika smak. Men kul är det!!!:-)

Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att nästa år oxå får gå i skapandets tecken!

Varma nyårskramar till dig från Susanne