onsdag 30 december 2009

Gott Nytt År

Snart är år 2009 till ända och vi får säga välkommen till 2010. Ett år går fort när man blickar bakåt. Det har varit ett år med både med och motgångar när det gäller hälsan. Men en sak som är till stor glädje för mig är alla ni mina bloggvänner. Jag vill ge er en stor kram och tacka för ett underbart bloggår. Tack för alla snälla kommentarer jag fått, som verkligen lyser upp vardagen. Så tack till er alla.
Jag ska avsluta detta året med att visa er ett alldeles nygjort litet grattiskort.



Det söta stämpelmotivet tror jag att jag fått av Erica.

Jag återkommer på Nyårsdagen och presenterar en vinnare i min lilla tävling. Ett bra sätt att börja det nya året på tycker jag. Fortfarande ingen som gissat helt rätt. Blir det ingen som gissar rätt, så får det bli lottdragning.
Ha nu en trevlig helg alla.


Gott Nytt År!



11 kommentarer:

Busan sa...

GOTT NYTT ÅR på dig med vännen!!! Hoppas du får en mysig nyårsafton igår och ett riktigt gott 2010 med massor med goa pysselstunder. Och tack för att du med lämnar så mycket kommentarer och visar så mycket ögongodis. Ja, Inger är duktig och hennes kort är så fint och du är också så duktig - detta kort du gjort här är så sött och det är alltid så kul att titta in till dig och se allt fint du visar.
Tänk att ingen gissat rätt än i tävligen... hm.. får se om jag kan klura lite till och se om jag kommer på ett nytt förslag... Ja, vilken bra början att berätta vem som vunnit på det nya året - du har så mycket roliga idéer och jag önskar jag hade samma fantasi som dig och kunde hitta på så mycket roligt som du gör för oss som besöker dig.
Ja, skickar massor med kramar till dig och så hörs vi kanske inte förrän nästa år.... GOTT NYTT ÅR IGEN!!! :)
Busan

Viddan sa...

Mycket sött och fint kort! Kul nu när man börjar se andra saker än julsaker ... Önskar dej ett gott nytt år! Kram, Lena

Gertrud sa...

Hej Lena, Gott Nytt År! Ett jättefint kort med en söt stämpel. Jag säger som föregående talare att det är skönt att se annat än julsaker nu. Har du köpt ny Spellbinder? Fint med dina blåa nyanser på blommorna, för blått är din färg. Ha det gott gumman, nu ska jag gissa lite på dina favoriter. Kram Gertrud

Riet sa...

what a beautiful card Lena,i love your image and colours.
So gorgeous papers.

Happy new year.
Hugs Riet.xx

Lena B E sa...

GOTT NYTT ÅR till dig vännen!
Åh så jätteint kort, helt kanon!! :) Du är så himla duktig!
Nyårskram från Lena

Pysselmaja sa...

Gott Nytt År till dig med! Vilket gullit och snyggt kort med den lilla musen.
/Emma
Tack för kommentaren på min blogg=)

Ellis sa...

Ha en fin nyårsafton och en bra start på det nya året!
Kram

Pernol sa...

Jättegulligt och fint kort!!!

Gott Nytt År till dig med!

Nyårskramar Pernilla

Lisan sa...

Gott Nytt År på dig!

Hoppas att du får en super fin nyårsafton och ett ännu bättre
2010. Tack för alla fina kommerntarer coh allt fint du visar under året. Kramis från Lisan

Lena B E sa...

Jaa du, nog 17 går åren fort, dom går ju i raketfart, hinner knappt börja förrän dom tar slut tycker jag. Helt otroligt hur det är när man blir äldre.
Vill önska dig/er ett GOTT NYTT ÅR!
Kramar från Lena

Gunilla/Nilla sa...

Vilket vackert kort du bjuder på sista dagen på 2010! Ljuvliga färger och så läckra detaljer.

GOTT NYTT år till dig och så ses vi 2010:=D!!

Kram//Gunilla