söndag 20 december 2009

Mina topp 15 under året. Gissa-Vinn!

Hej på er mina kära bloggvänner!
Idag har jag roat mig att kika tillbaks i min blogg under alla inlägg jag gjort under året. Det finns saker man gjort som man själv är mer nöjd med. Jag har plockat ut de alster som jag är mest nöjd med. Utan någon som helst inbördes ordning kommer dom här.

Nr 1.

Nr 2.

Nr 3.


Nr 4.


Nr 5.


Nr 6.


Nr 7.


Nr 8.

Nr 9.


Nr 10.

Nr 11.

Nr 12.

Nr 13.

Nr 14.

Nr 15.



Bland dessa alster finns det tre saker som jag är extra nöjd med . Vilka tror du är mina favoriter?
Den som prickar rätt kommer att få en liten vinst av mig. Det ska bli riktigt spännande att se vad ni tycker. Smaken är ju olika .....
Gissa på nu!!!
Du får gissa hur många gånger du känner för. Den första som gissar på rätt sifferkombination vinner.
Nyårsdagen drar jag en vinnare. Den som har helt rätt sifferkombination vinner. Är det ingen så vinner den som har med alla tre alstren ,men inte i rätt ordning.

44 kommentarer:

Gertrud sa...

Ja du Lena, jag har tittat och tittat. Men min gissning just nu lutat åt... 6, 8 och 13. Men har en stark misstanke om nr. 15 också. Vet du vad, jag håller på med VANLIGA födelsedagskort och det är såå skönt. Ha en bra söndagsem. Kram Gertrud

Hanna sa...

Oj, vilken roligt tävling! Jag gissar på 12, 6, 10

Mandana sa...

Jag gissar på 8, 11 och 1.

Lena B E sa...

Vad du är duktig på att hitta på gissningstävlingar, så roligt för oss andra! :D Tack vännen! :)
Jag gissar på 6,2,och 7.
Kramar Lena

LenA sa...

Det här var riktigt roligt, tittade en gång och bestämde mig direkt: 15, 8 och 5 blir mitt tips!
Kram Lena

Gertrud sa...

Hej igen, vill bara ändra mina siffror, 8, 13, 6. Kram Gertrud

Gertrud sa...

Eller, 13, 6, 8. Hm, klurigt.

Riet sa...

Ohhhh wowwww Lena,what a beautiful creations,i love your images and colours.
So beautiful papers and details.

Hugs Riet.xx

Pysselmaja sa...

Hmm..jag gissar på nr: 2, 14 och 11=)

Ha det bra

Marie-Louise sa...

Hej!Jag gissar på 5,8,10....
Stor kram!

Pernol sa...

Vilken kul tävling! =) Jag gissar på 1, 10, 12.

kramelikram Pernilla

Cattis sa...

mm inte lätt det här, mycket mycket fint var det.
Men jag tror att du är nöjdast ;o) med
2 helt underbar
8 väldigt läcker ser ut som en tavla.
12 Underbart fin

Roligt att få gissa på men det var inte lätt / ha det gott / kram kram

Cattis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lisan sa...

Oj då, av allt fint som du gjort så blir detta svårt. Men jag skulle gissa på 6,1,10..kanske
Men jag gillade allt så det va inte lätt. ha det så bra i jul. Kramis från Lisan

Camillaskreativa sa...

Hej, va kul...detta blir inte lätt då allt är jättefint, men...
Jag gissar på 4, 12, 6
Kramar
Camilla

Lisan sa...

Bara jag igen.
Hm det var så många fina saker som du gjort. Jag gissar en gång till.
15,7,12 denna gången.
Kramis Lisan

Pysselmaja sa...

Eller så kanske det är 6, 2 och 10 =P

God Jul till dig också!

Ha det bra
/Emma

sussies sa...

Oj, vilken rolig tävling, vad du hittar på!!!:-)Gissar på 4, 7 och 10, oj så svårt det var!!!

Kramis Susanne

Petra sa...

10, 2, 15 gissar jag. Alla är underbara inte lätt. Mysiga små tävlingar du fixar till oss hela tiden:) kära Lena.
Kram på dej.
Petra

Petra sa...

Och så gissar jag 15, 10 och 2.
Kram igen.
Petra

Petra sa...

Och 2, 15, 10.
Kramen.
Petra

Petra sa...

Eller kanske 15, 2, 10.
:D
Petra

Petra sa...

Eller 2, 10, 15.
För det måste vara de korten.....
Kramen
Petra

sussies sa...

Jag gissar nog på 1, 4 och 7, gisses vad svårt detta var...

Kram Susanne

Petra sa...

Jag kör en helt ny gissning nu 13, 14, 15.
Ha en bra dag.
Kram
Petra

Gertrud sa...

En ny gissning, 2, 15 och 5. Kram Gertrud

Busan sa...

Hej vännen och god fortsättning!!! Nu äntligen har jag kunnat sätta mig och fundera på din tävlig och så här blir min gissning:
7, 6, 10

Hoppas så du har haft det bra i jul och att allt är väl med dig - tusen tack igen för vackra julkortet och ha en god fortsättning!!!

Massor med jul-kramar
Busan

Camillaskreativa sa...

Då gör jag eyy nytt försök med gissningen 2, 10, 12
Kramar
Camilla

Petra sa...

Gör också ett nytt försök; nr 3, 2 och 1.
Kram
Petra

Lena B E sa...

Jaha ja, då ska vi se om jag prickar rätt nu då... 2,6 & 8

Lena B E sa...

eller nu... 6, 2, 8

Lena B E sa...

eller denna gissning då... 6, 2 & 1

Lena B E sa...

eller... 2, 6 och 1.
Hoppas någon blev rätt ;)

sussies sa...

Gissar på 1,2 och 7... Vet inte om det är rätt?

sussies sa...

eller, 5, 7, 10. Kanske 10, 5, 7... nja, jag vet inte.

sussies sa...

Kanske det är, 12, 5, 13 eller 13,12, 5 eller 5,13, 12, eller 5,12, 13. Herregud, detta var ju jättesvårt!!!

sussies sa...

5,4,7 eller 5,4,1...
Hoppas jag prickat rätt! ;-)

Busan sa...

Jag gör ett nytt försök... :)

10,7 och 9

Så svårt detta är när du är så duktig Lena - ALLA är ju jättefina på olika sätt - du gör det verkligen inte lätt för oss!!! *rodnar*

Kramisar igen!
Busan

Gertrud sa...

Ny gissning 10, 8 och 5
8, 10 och 5
eller 5, 8 och 10
Kram G

LenA sa...

Ett nytt försök....15, 12 och 8...eller 1, 6 och 15.....kanske 7, 8 och 11...nä, nu ger jag mig, fattar inte att du kan välja själv alla är ju superfina!
Min favvo är nr 8,helt underbar!
Kram o GOTT NYTT ÅR!

Lisan sa...

Hej igen,
Då kommer en ny gissning igen. Sista för detta året.
Det blir 2,5 och 8.
Kramis

Anonym sa...

2,4 ,14 gissar jag/ Annelie på 24:an i Värnamo Gott nytt år !!!

Pysselmaja sa...

Ok nu ska jag ge mig på några gissningar i samma kommentar...nu kör vi
1,2,3 3,5,10 6,8,7
3,2,1 10,5,3 6,8,5
2,3,1 5,10,8 2,5,10

Pysselmaja sa...

Ojojoj...vänta nu måste ja skriva om allt...vilken sörja det blev
1,2,3
3,2,1
2,3,1
3,5,10
10,5,3
5,10,8
6,8,7
6,8,5
2,5,8
15,5,14