onsdag 4 november 2009

Till Tävlingar

God morgon!
Problemet med avloppet i köket är fixat, så skönt och jag har hunnit med ett antal muggar med kaffe här redan. Tänkte jag skulle lägga ut de kort som jag har skickat iväg till olika tävlingar. Det är inte så viktigt att vinna tycker jag, men roligt att vara med och faktiskt våga skicka in.


Till Scraparazzi. Där ligger kort och LO,s till tävlingen ute i bloggen nu.


Till Pyssellyckan



Till Nettans

Till Scrapgalen

Och slutligen det kort som jag vann med hos Handarbeta.




Jag såg att Grodans har en fin skiss i sin blogg. Ska försöka att göra något kort till den tävlingen med. Í den bloggen finns det ett tips nu hur man kan göra egna swirls med hjälp av Pearl Maker.

Tjingeling!



6 kommentarer:

Pernol sa...

Åååå så vackra kort!!!

Grattis till vinsten!

kramelikram Pernilla

Petra sa...

Jättefina kort Lena. Ja det är kul att skapa efter skisser och vissa givna instruktioner, man tvingas tänka till lite och jag tycker ofta det kan resultera i att man skapar kort som man annars kanske inte hade gjort. Jag menar upplägget på ett kort alltså.
Här snöar det nu. Har du också snö hos dej?
Kram
Petra

Busan sa...

Ville bara säga hej och se hur du har det idag. :) Så jättefina kort du har gjort här med och håller med dig att det är kul att bara våga vara med - jag har nog bara skickat in ett (mitt minne är ju inte heller det bästa *rodnar*) men är inte att vinna som känns viktigast utan bara kul att vara med. Här snöar det så fint och jag ska försöka måla lite stämpelmotiv till Sussies utmaning och se om jag kan få ihop något där. Blir så inspirerad av dina kort så hoppas jag ska få ihop något. Tack vännen igen för paketet - är så glad för det och bara längtar efter att få måla alla motiven - de är så fina - så gissa om jag njutit av att sitta och titta på dem - JEPP!!! :D
Ha det så bra du bara kan idag.
Varma höst-kramar
Busan

Erica sa...

Åhhh jätte fina. Bara älskar det. första. Helt underbart. Tycker alltid det är ku med tävlingar. Att vinna är inte så noga.

Tack snälla underbar du för det som landade i min brevlåda. Jätte fint och mycket användbart.

Här har det varkenhunnits pyssla eller fixa klart forum. Fullt upp hela tiden. Tror jag skulle behöva semester snart. Kanske kan låna lite tid av dig :)

Ha det gott!
Kramar Erica

Lena B E sa...

Stort GRATTIS igen till vinsten hos handarbeta!! Lycka till i de andra tävlingarna, som du helt klart har gjort helt underbara alster till!! Så himla snygga kort! :O Håller med dig om att det är jättekul att vara med i tävlingar, och att vinna är inte det viktigaste. Det viktigaste är att våga delta! :) En stor fördel är att man får vissa regler att hålla sig till eller en skiss att utgå från så det vidgar vyerna så att säga. Om du förstår hur jag menar. ;) Kramar från Lena

sussies sa...

Stort GEATTIS till vinsten hos Handarbeta! Förstår mycket väl att du vann med ditt vackra bidrag, gillar det jättemycket! De andra korten du gjort är så fina, så fina, ÄLSKAR dem allihop, särskilt de fina röd/bruna julkorten som jag föll för pladask! Du är så duktig Lena!!!

Saknar oxå din blogvecka, jättemycket!!! Har inte haft nån inspiration att sitta vid datorn sen dess, men det kommer säkert tillbaka.

Ha det så gott vännen!!!

Kramis Susanne