tisdag 3 november 2009

Tänk vad man kan vara glad och tacksam

över alla goa vänner man fått genom bloggen.
Ibland är jag en riktig "virrepanna". Allra helst när jag utsätts för stress.Mina sjukdomar har gjort att jag inte kan hantera den lika bra som förr. Igår talade kära Lena om att jag vunnit en tävling. Titta in i Handarbetas blogg så får ni se mitt julkort där. Detta hade jag med all säkerhet inte kommit ihåg, att jag ens skickat in dit, så tack Lena. Detta gjorde min dag igår,helt säkert. Satt här och var full av abstinens över allt roligt vi haft i bloggen och det kändes så tomt på något sätt. Idag, så har jag fått stopp i avloppet i köket. Inget roligt och inte kan jag fixa det själv heller.
Men, så kära vänner kom posten och alla bekymmer var som bortblåsta.





Fick ett fantastiskt fint Tags från Lene. Superfint, kram och tack till dig.

Ytterligare post;


Fick detta jättefina kort från Gertrud, tillsammans med Promarkers pennor i dom nya milda färgerna. Tack goa du!
Jag har mycket mer fritid än vad Gertrud har som jobbar. Så jag hjälpte henne att bli av med lite stämplar på Tradera. Jag som gillar att sitta vid datorn, tyckte det var roligt att kunna hjälpa till lite.
Som grädde på moset denna postdag. Så fick jag ett stort kuvert med de allra finaste receptkort. Ni är grymma tjejer, så fina.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig och studera dessa swapkort.
Tack alla, ni är för goa.
Bamsekramar från Lena

8 kommentarer:

Ellis sa...

Vilken härlig postdag du har haft! =)
Jag hoppas få tomtestämplar från Scrappers idag! =)
Kramar

Petra sa...

Grattis Lena, var inne på Handarbetas blogg och såg ditt fantastiska kort. Så roligt.
Och vilket fint kort du fått av Gertrud.
Tack söta du för underbar post från dej idag. Blev så himla glad. Du är oerhört generös.
Jag önskar dej en riktigt trevlig fortsättning på dagen min vän.
Kramar
Petra

Gertrud sa...

Nu är det mycket!
Grattis till din vinst, ett superkort.
Tack för ett kuvert i brevlådan med fina saker. Oh,vad kul att göra fler julkort.
Jag hoppas att du gillar pennorna för de är lätta att måla med.
Och vilken snygg tag du fått av Lene.
Puss o kram kompis. Gertrud

LenA sa...

Hejsan!
Milde tid vad jag har missat mycket roligt hos dig! Och så många fantatiskt fina kort som du har gjort, har snurrat runt här en lång stund nu,svårt att sluta beundra....!
Nu är jag iallafall efter många om och men tillbaka i cyberspace!
Vi hörs snart igen!
Kram Lena

Busan sa...

TUSEN TACK SNÄLLA GOA LENA!!!! Du vet allt hur du ska göra någon överlycklig!!! :D Som du ju listat ut kom ditt brev med posten till mig idag och du är så snäll och omtänksam. Hade varit glad för mycket mindre och är nu överlycklig!!!! Har inte kunnat sitta vid datorn innan idag och tacka dig för har fått någon förkylning med feber så kroppen och jag är inte riktigt överrens - så gissa vad jag njutit av ditt paket idag när jag vilat - mmmmmmmm... :D TUSEN TACK SNÄLLA VÄNNEN!!!
OCH STORT GRATTIS till din vinst - du är jätteduktig så jag blir inte förvånad alls att du vann!!!
Hoppas köket snart är lagat och så fin tag du fick av Lene - det är allt en duktig tjej det med och kortet från Gertrud likaså!!!
Ha det så bra du bara kan!!!
Varma höst-kramar och tack kramar till dig
Busan

Lena B E sa...

TACK så supermycket, vet inte hur jag ska tacka dig för allt som kom idag! Du gjorde min dag det är helt säkert!! Jag är som Busan överlycklig för allt det fina!! Tusen, tusen tack min kära, goa, söta, rara vän!!

Åh wow så så superfint kort du fått från Gertrud och sån superfin tag du fått från Lene!! Supersnygga alster är det verkligen!!
Ha det så bra vännen.
Massor med kramar från Lena

Lisan sa...

Tusen,tusen tack!
Men oj så överraskad och glad jag blev igår när jag öppnade brevlådan. Vilken jätte överraskning det var. Blev så rörd över din super goa omtanke och vänlighet. Tack för allt vännen.
Vi precis som du saknar den super roliga blogg tävlingen men jag lovar att ändå besöka er alla och skriva lite roliga kommertarer.
Trist att du inte mår bra, hoppas att du blir bättre snart. Grattis till din vinst med. Kankse har vi turen att se det vinnande bidraget här sen?? Ha det så bra och tack än en gång. Höst blåsiga kramar från Skåneland och Lisan

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilka fina saker du har fått måste vara hur roligt som helst:) Håller tummarna för dig att du tar igen dig snart å få må bättre sänder en massa krya på dig och må bra kramar:) Å TACK SNÄLLA för din kommentar om min nya blogg bild det känns mera jag nu håller helt med dig:) STORT GRATTIS OCKSÅ TILL DIN VINST hoppas det kan får dig att pigga på dig lite:) Önskar dig en riktig kanon dag och en massa varma stora Bamse kramar från lilla vännen Inger:)