torsdag 5 november 2009

Snö

Hejsan!
Idag var marken täckt av snö och det har snöat i stort sett hela fm. Det var inte så jätteroligt att ge sig ut i morse. Jag har varit på terapin idag. Jag tog med mig en korg med julkort och sålde 30 stycken på tio minuter. Så roligt! En del blev utan kort, så jag får ta med mig ytterligare en hög kort på måndag. Det är så roligt när andra tycker om det man gör, det stärker självförtroendet lite. Så nu får det bli fart i julkortstillverkningen i helgen.
Jag har skickat iväg ett kort till Grodans idag. Jobbade efter den här skissen i går kväll.





Här är min tolkning av skissen. Får man säga själv att man är nöjd!! jag är faktiskt nöjd med detta kort. papper och bilder från graphic 45.
Nu ska jag sätta mig och göra tre stycken nyårskort. Fick beställning på dom idag. ha det gott.

8 kommentarer:

LenA sa...

Visst får man säga att man är nöjd!
Själv brukar jag vara mer eller mindre nöjd med det jag gör, men alltid nöjd!
I detta fallet ska du vara supernöjd,kortet är helt fantastiskt, har suttit länge och tittat på alla fina små detaljer.
Blir svårt för någon att slå detta!

Grattis till försäljningen, håller med om att det är lite extra kul när det är lite sug efter det man gör!

Kram Lena

Gertrud sa...

Vad glad jag blir när du säger att du är nöjd med kortet. Då har man kommit långt när man känner det. Och det ÄR ett fint julkort. Grattis till kortförsäljningen det är ju hur kul som helst. Härligt när pysslandet ger resultat. Så Lena, pyssla på och sitt inte och lata dej kompis. Puss o kram Gertrud

lk46 sa...

hej Vännen!
Du ska faktiskt vara nöjd för det är ett jätte fint kort! Va kul att du såld så många kort! Det är bara att gratulera till det!!!!
Ha en skön dag imorgon!
kram lene

Camillaskreativa sa...

Absolut får du säga att du är nöjd och kortet är jätte fint :o) Varför skulle man annars sitta och knåpa och jobba febrilt om maqn aldrig skulle få vara nöjd med det man gjort!? Men jag tycker alltid det senaste kortet är snyggast som jag gjort, de jag gjort innan tappar alltid lite glansen så fort jag gjort ett nytt... konstigt va, :o) Fast visst ibland får man värsta dippen och det blir inte alls som man tänkt sig, då är det bara att lägga ner och göra ngt annat, så har man ny inspiration till nästa gång :o)
Va kul att du sålt 30 kort, det var inte illa... Jag har sålt lite på min mans jobb men de är nog lite *snåla*(de tycker korten är fina men köper inga) där för jag har väl bara sålt ett tiotal och då var det samma som köpte de flesta ;P
Ha det gott och kramar
Camilla

Petra sa...

Det var en fantastiskt fin tolkning du gjort av den skissen. Håller verkligen tummarna att du vinner.
Har snöat här också, men det är bort igen. 8000 besökare, det var inte illa.
Kram
Petra

Laila sa...

Men det är så underbart att få den lilla egokicken för självförtroendet. Det kan man behöva!:-)

Underbart kort du gjort. ♥

Lena B E sa...

Åh så jättefint kort!! Och vilka underbara motiv!! Kramar från Lena

sussies sa...

Så vackert kort du gjort och jag tycker absolut att du har all rätt att vara nöjd med det för du har lyckats jättebra med din skisstolkning!

Ha det bäst vännen!

Kram Susanne