söndag 1 november 2009

Och vinnaren är.......

Nu mina vänner så ska jag börja med att säga ett stort,stort Tack till er alla. Jag har haft den roligaste bloggveckan i mitt liv. Jag är så tacksam och så rörd över alla snälla kommentare jag fått. Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att jag skulle få ett så stort gensvar på detta. Fantastiskt!
Jag har roat mig med att räkna lite kommentarer här. Har inte hunnit med er alla. Vill ni övriga veta era siffror, så ropa till. Nu får ni ta siffrorna med en nypa salt. Den som har lagt flest kommentarer är Petra med 281 kommentarer. Tätt följd av Sussie med 266 kommentarer.Erica 228,Lene 218 och Lena 201.

Jag har tagit räknaren på http://www.random.org/ till hjälp. Jag hade klockan 14 fått 1.494 kommentarer, så la jag dit några extra för röstningen och satte räknaren på 1500 kommentarer. Otroligt eller hur.

Resultatet av räknaren blev denna


















Kommentar nr 45 var den som blev utvald.







-------



Kommentaren löd.....Jag ska fundera på hur jag ska skicka...........



Vem har skrivit denna tro?









Nyfikna va.....he,he













ta dam ta dam..............














Grattis...........




trumvirvel







































Lena BE



























Är detta din turdag tro?





Ett stort tack och en bamsekram till er alla. Ni har gjort min vecka helt klart och jag har haft så roligt. Nu ska jag ta mig en mugg kaffe och fira det här.
Vinst,tröstpriser och kanske någon överraskning till någon, läggs i postlådan i morgon. Taaaaaaaaaaaaaaaack säger jag och en tår trillar...Tjingeling.


















12 kommentarer:

Erica sa...

Åhhhh et stort grattis till dig Lena B E. Osis för oss andra :)

lk46 sa...

Grattis Lena BE va kul.
Va kul också att se hur mycket vi kommenterad... Petra du var bäst!
Ha en skön kväll Lena och ta hand om dig!
Kramizar lene

Lena B E sa...

Ååååå så roligt!!! vann jag??? Jippi jag dansar runt av glädje!!!
Tusen, tusen TACK Lena ooooo så GLAD jag är!!! TJOHO!!!
Allt roligt vi haft här inne under veckan har varit en vinst i sig; så nåt extra har inte behövts.
Har jag verkligen skrivit så många kommentarer som över 200? Det hade jag ingen aning om, det ser ju nästan ut som jag inte gjort annat än hängt här. ;) *skrattar*
Tusen tack vännen!
Massor med kramar till dig

sussies sa...

Stort GRATTIS Lena!!! Nu vann du igen vännen!!! Du är allt en liten turgumma du!!! Snart får du inte vara med i tävlingar längre så nån annan oxå får chansen att vinna!

Nä, skämtar bara vännen!!! GRATTIS till dig!!!

Kramis Susanne

sussies sa...

STORT TACK till dig Lena som ordnade allt det här roliga till oss! Du är en pärla, vet du det!!?

Stor kram till dig vännen!

Susanne

sussies sa...

Får se fram emot tröstpris nu då när man inte hade turen med sig, som vanligt! ;-) :-)

KRAM till er allihop!!!

Susanne

Pernol sa...

Stort grattis till Lena BE!!! :D
Så roligt att du vann!

Tack Lena för att du ordnade en sån här tävling!

kramelikram Pernilla

Gertrud sa...

JÄTTEGRATTIS till LENA BE. Så kul! Tack alla för allt, speciellt Lena som ordnat detta. Puss o kram till er, tjejer. Gertrud

Petra sa...

Grattis Lena B E. Och tack goa Lena för att du ordnat detta. Har också haft så himla kul. Så roligt att lära känna er allihop.
Men så snopen jag blev: jag hade lagt flest kommentarer. Det trodde jag aldrig. Kom ju inte på det här förrän ni hade hållit på här i ett par dagar. Ja där ser man.

Stor kram på er allihop tjejer. På återseende;).

Lisan sa...

Super Grattis till Lena BE som vann denna fantastiska tävling. Det har varit så skoj. Kommer verkligen sakna den. Tusen tack för idéen du hade här och allt skoj från er alla. Ha en go kväll på er alla. Kramis från Lisan

Petra sa...

Det är vi som ska tacka för en underbar vecka. Jag har abstinensbesvär....

Lena B E sa...

Håller med Petras sista kommentar, jag saknar detta roliga jag med!! Buuu :( Puss & Kram & Tack till alla som gjorde min vecka så rolig! Kram Lena