tisdag 17 november 2009

Nya vikningar

Jag har hittat några för mig nya vikningar på nätet. Beskrivning till dessa kort har jag hittat här om ni vill pröva på att göra något sånt här kort. Tycker dom är fina och roliga var dom att göra med.






Jag såg på CC,n i helgen att flera hade gjort trappstegskort. Nu har jag försökt att vika och förstört 2 hela cardstock. Lyckas inte med att få till vikningarna, så det ser vettigt ut. Har någon av er prövat att göra något sånt kort?
Finns beskrivning blandannat här, men jag lyckas inte ändå!!!

Mörkt och trist väder idag med. Det småregnar och är lite ruggigt.Skönt man slipper ge sig ut mer idag i alla fall. Ha det gott.

9 kommentarer:

Pernol sa...

Vilka jättefina kort du har pysslat ihop!

Tyvärr har jag aldrig gjort trappstegskort så jag kan inte hjälpa dig. Hoppas någon annan vet.

Jag måste nog kolla in dessa vikningar!

Må så gott!
kramelikram Pernilla

Elli sa...

Jättefina kort !:)

lk46 sa...

Snygga kort du skapat! Är det staffeliekort?
Har aldrig gjort trappstegskort, ska kanse titta och se vad det är!
ha det bäst min vän!
kram lene

Gertrud sa...

Det är såå snyggt, vet du att jag gillar den stora rosetten. Och det bruna är riktigt fint. Det låter spännande med vattenfallskort, det måste jag se vad det är. Kram Gertrud

LenA sa...

Jättefina kort, som alltid så snyggt dekorerade ett plus för den stora rosetten, super!
Kollade även allt fint du gjort till CCn i helgen, om jag fick bestämma skulle du vinna rubbet!
Asken och tagen är såå fina...

Hadetsåbraihöstrusket!
Kram Lena

Andrea sa...

Your Cards are so very wonderful - so many great details and the color - so great!
many greetings
Andrea

Lena B E sa...

Åååh så underbara kort vännen!! Jag gillar också den stora rosetten, den är så fiiin!! :D
Kramar från Lena

Petra sa...

Underbara kort vännen.
Kram
Petra

Camillaskreativa sa...

Men oj vad mkt fint du har skapat! jag ser att konkurrensen blir hård till sussies julutmaning... :o)Trappstegt kortet blev jättefint tycker jag!! Ska nog testa det framöver...
Ha det gott och kramar
Camilla