fredag 6 november 2009

Nya stämplar

I går fick jag hem tre nya stämplar från Stämpelgården. Det är sällan jag faller för Magnolias stämplar numera, men nu gjorde jag det! Jag var ju tvungen att pröva på dom, så här kommer tre nya kort jag gjort.


Den här stämpeln föll jag pladask för, så himla söt. Tilda med vintage rosor heter den.


Tilda med paket


Till sist denna söta Tilda stämpel. Denna stämpel kan passa om man ska göra tags. Det glittrar om dom alla tre. Men svårt att fånga på bild.

Jag fick en rolig postdag idag med. Fick de allra sötaste julmotiv av Busan,som hon stämplat upp till mig. Tack vännen blev så glad!
Så kom även min vinst från Handarbeta.

Några mönstrade papper med matchande cardstock, spets, några charms, 3 olika sorters blommor och en vacker fjäril. Det är roligt med post!
Ha det gott!

16 kommentarer:

Gertrud sa...

Jag förstår att du föll. Dom är ju för söta och dom passar så bra på din kort.Fint med röda kort. Ha en bra pysselhelg och tänk på mej som inte hinner. Kram Gertrud

Linda Horn sa...

Bara äääälskar den översta stämpeln!!! Den var sååååå vacker!! Vem skulle inte falla för den?!?!?!

Så fina julkort, alla tre! Kram

LenA sa...

Förstår precis vad du menar, vissa stämplar MÅSTE man bara ha!
Att du sedan gör så underbara kort med hjälp av dom är ju ett plus!
Superfina, försökte utse en favorit men det gick inte, alla lika fina!
Kram

Petra sa...

Håller med, stämplarna är hur söta som helst. Och dina kort jättevackra.
Men visst är det väl kul när man får post med pysselgrejer i.
Kram
Petra

Pernol sa...

Så söta stämplar och så fina kort!!! :)

Ja, det är alltid lika kul att få post! Du fick ju jättefina grejor! Det ska bli spännande att se vad du gör med dem.

Trevlig helg!
kramelikram Pernilla

Busan sa...

Jaaa, då söta stämplar - så fint du färglagt dem med - förstår inte varför du inte är jättenöjd själv!?! Jaaa, jag hade varit supernöjd med dem!!!!! :D Du är ju jätteduktig!!!!!!
Gott att mitt lilla mini-paket till dig kom fram. Har ju mest julstämplar men är inte så bra på att stämpla men hoppas du kan använda dem i alla fall någongång. De är ju små så de passar kanske bra på tags och så!?! Har inte själv användt dem nästan något än för fick dem i fjol efter jag gjort alla mina julkort och i år har jag ju inte kommit igång... *rodnar*
Hoppas du får en riktigt mysig helg och någon mysig pysselstund!!!
Varma höst-kramar
Busan

Lena B E sa...

Vilka ljuvliga kort, verkligen superfina kort!! Jättefina stämplar har du köpt också!! Och så fin vinst du fick från Handarbeta, så snabbt den kom! :) Jag har fortfarande inte fått den från scraphörnan! Men den kommer väl snart hoppas jag. Ha det så bra. Ha en jättetrevlig helg vännen. Kramar från Lena

Marie-Louise sa...

Vilka fina julkort du gjort! Jättefina papper och magnoliorna va verkligen söta. Gillar den översta väldigt mycket faktiskt, annars är ju inte jag den person som använder Magnolia så mycket =) Hoppas du har en bra lördag! Stor kram!

Hanna sa...

Helt underbara kort du gjort! Årets julstämplar från Magnolia är jättesöta, har inte köpt några ännu dock. Önskar dig en trevlig fortsättning på helgen.
Kram kram /Hanna

Lena B E sa...

Dessa stämplar är verkligen jättesöta och de var de jag fick av Busan också! :) Min vinst har visst kommit bort på posten, så tråkigt så. :( Det tar ju inte tre veckor för posten att komma hit precis, så det måste ha försvunnit. ;) Nu ska jag sätta mej och skära till lite papper till ett till krångelkort.
Tack för länken jag fick av dig. Den var jättebra, har hämtat hem dem. Ha en trevlig kväll.
Kramar från Lena

sussies sa...

Underbara kort du gjort med Magnoliastämplarna! Har heller inte varit nån stor fan av Magnolias stämplar men dessa var jättefina, blir nästan sugen att köpa dem! Det är synd att det ska vara så svårt att få med glitter på datorn, har samma problem.
Vad snäll och gullig hon är, Busan som skickat stämpelmotiv till dig!

Ha det gott vännen!

Varma kramar från Susanne

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vad många fina underbara vackra kort sedan sist jag var här jag hinner inte med du är så himla duktig och produktiv:)Jag hade en period där jag beställde jättemycket från Magnolia sen blev det nog lite för mycket för jag tröttnade. Kanske dags att damma av dom och ta fram dom igen man kanske tycker om dom när man inte har hållit på med dom på ett tag. Med det finns himla många underbara Magnolia stämplar och dom här hos dig gillade jag massor:) Önskar dig en jättefin söndag och att veckan som kommer bli kanon bra:)Kramis från lilla vännen Inger:)

Pysselmaja sa...

Jag bara älskar det där stämplarna;) Korten är helt underbara.

Mvh Emma

Pysselmaja sa...

En fråga bara: Vilken storlek gör du dina kort? Jag brukar göra 14-15cm men tycker att det är ganska stort när jag inte har så mycket ideèr, hur jag ska utforma ett kort.

Mvh Emma

lk46 sa...

Hejsan vännen. Det är väldigt tjusiga kort och vilka söta stämplar!
Jag ska stämpla upp sittande pepparkakas hänglarna idag så de bör komma under veckan i din brevlåda.
Ha en härlig dag!
Kram lene

Kattis sa...

Gud vilka supersöta stämplar!!! Skulle man kunna byta lite uppstämplade med varandra?
Kram Kattis