torsdag 12 november 2009

Full fart i julkortsfabriken!

Så skönt att sätta sig med en mugg kaffe här, efter dagens sjukhusbesök. Kallt och ruggigt och en och annan snöflinga kommer det ibland.
I går var jag produktiv och gjorde 6 stycken julkort. Här kommer bilder på några av dem.









Papper från Maja Design på alla 3 korten. hÄngelflickorna är målade med promarkers och MCP teknik. Jag tycker själv att jag fått till motiven hyfsat bra. I alla fall när jag jämför med mina tidigare målade motiv. Dom kommer inte upp i Distressflickornas klass, men jag är lite nöjd i alla fall!
Ha en bra fortsättning på torsdagen.



9 kommentarer:

Lisan sa...

Julkortsfabrik, ja det må jag lova. du är så himla kreativ och duktig. Dom är supersöta allihopa.
hÄngelstämplarna är så himla söta. Sedan ihop med Maja design..mmmm ja mottagarana kommer uppskatta det till max. Ha det så bra. Kramis från Lisan

Marie-Louise sa...

Du har sannerligen varit produktiv! Jättefina! Gillar den översta hängelflickan massor och majas julpapper är en stor favvo, jag har också använt mig av dem lite. ;-) Ha det så bra i burret! Kram kram

Lena B E sa...

Åååh så underbara julkort du har gjort vännen!! Och så jättevackert du har målat dom. Det verkar som denna teknik passar dig! Vá kul att du hittade den! :)
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Petra sa...

Jättefina kort Lena, och tycker färläggningen ser superbra ut.
Ha det gott min vän.
Kika in hos mej imorgon, har nåt trevligt på G.
Kram
Petra

lk46 sa...

hejsan vännen!
Ja man skulle nästa tro att det var en liten fabrik du har. Fast där kan man inte göra så snygga kort som du gör! Du är jätteduktig!
Ha en trevlig helg min vän!
kram lene

Gertrud sa...

Hej Lena, så fina julkort. Färgläggningen kan mätas med vem som helst. Det är snart helg och då ska jag visa mej på banan. Kram Gertrud

LenA sa...

Oj, oj, vilken speed du har på ditt skapande, och så fint det blir!
Jättefina kort och färgläggningen är ju super!

Änglarna tog en sväng över Tyskland, men snart är dom här!!!
Kram Lena

Pernol sa...

Det är klart att du ska vara nöjd! Du gör jättesnygga kort och är jätteduktig på att färglägga!!!

kram Pernilla

Pysselmaja sa...

Ååååså fina julkort, dem är helt ljuvliga. De vit/blå/slivriga här ovan är också helt underbart.

Kram Emma