tisdag 13 oktober 2009

Svimmar nästan!

Jag var tvungen att sätta mig ner, när jag öppnade posten idag.Med den kom den mest underbara skapelse från min vän Inger.Har ni sett vad vacker! Tack snälla rara Inger. Jag blev så glad och rörd av det vackra du gjort och skrivit. Stort TACK och en bamsekram till dig. Du är GRYM, bara så du vet,hi,hi.


Så har jag bidragit med ett alster till hÄnglar bloggens Rosa Bandet tävling. Jag har använt mig av Magnolias underbara papper, kram flickan från hÄnglar, blommor, hjärt och blom knappar, halvpärlor, utastansat hörn och blad,kram utskrivet på datorn.


Ha en bra dag.



11 kommentarer:

sussies sa...

Hej vännen! GRATTIS till din supersnygga KAOS av duktiga Inger, den är du väl värd! GRATTIS också till din pappersvinst, så kul!!! Hoppas du fått många idéer till kort nu med dom snygga papprena! Ser fram emot att få se nåt skapat från dem! :-)
Gillar det rosa kortet och även det blå "skiss"kortet, ÄLSKAR ju den blå färgen! Snyggt blev det!!!

Hoppas du får en fin dag och kväll!

Varma kramar Susanne

Gertrud sa...

Vilken fin KAOS du har fått. Ditt ROSA kort är så fint, jag håller alla tummar för dej. Kram Gertrud

Erica sa...

Vilken jätte fin KAOS award du fått. Inger år så himla duktig.

Vilket fint Rosa kort du gjort- Jätte härligt. Lycka till.

Tack för allt jobb du gjort på födelsedag gruppen eller vad jag skall kalla det. Skall bli himla kul.

Ha det gott!
Kram Erica

camilla sa...

Visst är hon bara för duktig lilla Inger!! jag har oxå fått en kaos av henne och den damp ner i brevlådan i går och jisses var fin den var!! Nu pryder den köksbordet så att alla kan beundra den,tom delar av familjen som inte är helt nere i scrap... (de har inte fattat tjusningen med hela grejen)tycker den är jättefin ;o)
Konstigt att du inte kan få in min bloggadress, men tur att jag har den andra blogger iallafall :o)
Det blir bara lite mer klickande...*fniss*

Ha det gott och kramar
Camilla

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till den underbara KAOSen som du fick av snälla och duktiga Inger!!
Ååååå så superfint det Rosa kortet är!! Den stämpeln är så söt & gullig!! Det är så otroligt gulligt!! Jisses så duktig du är på att måla motiven, jag måste ligga i stenhård träning om jag nånsin ska komma i närheten av dig!! Ha en toppendag vännen!
Massor med kramar från Lena

Busan sa...

Hej vännen!!! Jaaa, visst är KAOS:arna underbara!!!! Blev också så matt när jag öppnade min och bara så - WOW!!!
Fast du är inte su lite duktig du heller vännen!!! Du utvecklas hela tiden och detta kortet här bredvid är ju hur fint som helst med alla fina papper som passar så toppen ihop och färgläggningen på stämpeln är så fin liksom stämplen.
Tack snälla för alla värmande ord. Känner mig självisk men med all uppmuntran jag får så ska det gå!!! :)
När det gäller dina lussekatter så låter det jättekul och jag kom att tänka på att jag gjorde små paket av fimo-lera något år. Fick när jag fyllde för en hel del år sedan men tror jag har kvar de små paketen någonstans... var riktigt kul att göra i fimo-lera kommer jag ihåg så...ja, ett tips om du bara ska ha i en färg eller så. Finns med glitter i också... jag som gillar glitter!!! ;)
Hoppas du har det så bra du bara kan och jag har skrivit ut födelsedagslistan nu och är många nya namn som jag inte har hittat till innan så längtar efter att titta in hos dem när det blir lite lugnare här! :)
Ha det så bra du bara kan och hoppas du haft en mysig pysselstund idag.
Varma höst-kramar Busan

lk46 sa...

Jättestort grattis till den fina KAOS! Härligt kort du har gjort, det gillar jag skarpt!
hoppas allt är bra med dig!
kram lene

Petra sa...

Jag har också fått en KAOS av Inger. Javisst är hon väl fenomenalt duktig.
Vill också tacka dej för allt jobb du lagt ner på födelsedagsswapen. Det ska bli roligt. Jag blev dock lite put :) först när jag läste att jag ska fylla 55 i december. Tänkte nu har hon gjort mej äldre än jag är. Men jag hinner ju med en födelsedag till innan vi börjar ju, eftersom jag fyller i december, haha.
Ditt kort till Rosa Bandet är jättefint.
Kram o ha det så gott.
Petra

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad du är god vännen TACK SNÄLLA för allt det fina som du skriver och säger om mig blir helt förlägen:)Gillar ditt kort JÄTTEMYCKET DU ÄR SÅ HIMLA GRYMT DUKTIG och inspirerar så himla mycket:) Tack snälla för allt det fina som du delar med dig av:) Ha en riktig trevlig helg, kramis i masssor från lilla vännen Inger:)

Ellis sa...

Vilket fint KAOS award du har fått av Inger, hon gör fina saker! =)
Kramar

NetteR sa...

så fint kort du gjort och förstår att du fick sätta dig när du fick den vackra KAOSen :)