torsdag 8 oktober 2009

Jag är sååååå glad!

Titta vilken fin KAOS jag hittade i postlådan för en stund sedan. Den är så jättefin!
Tack Susanne för denna fina KAOS och för de fina orden du har skrivit. Jag blev rörd!


Fotot gör inte kortet rättvisa. Det är mycket snyggare i verkligheten.

Sedan har jag lovat att visa den löpare som jag nu har vävt på terapin. Jag har satt ihop färgerna själv. Så den biten är jag nöjd med. Är ju nybörjare på att väva, så man får väl vara nöjd med resultatet. Nu är det bara en massa trådar att klippa av och fålla kanterna.Färgerna är svart, ljus och lite mörkare grå och två röda nyanser. Ha det gott och stor KRAM till Sussie.



6 kommentarer:

Linda Horn sa...

Stort grattis till den fina KAOS:en!

sussies sa...

Hej vännen! Vilken fin löpare du gjort och jag tycker resultatet ser lysande ut för att vara ditt första projekt! Vad duktig du är! Har arbetat på terapin ett tag för många år sen och sett både det ena och det andra så din löpare blev jättebra och fin! Jag vet att det är måååånga trådar som ska både dit innan och klippas efter, men det är rätt så kul!

Vad glad jag blir att du tyckte om KAOS'en, det värmer hjärtat mycket!

Ha en bra dag min vän!

Kramis!!!

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till den fina KAOS:en du fick av snälla Sussie! Den är superfin!!
Tusen tusen TACK för alla dom uppstämpalde julmotiven och dom fiina snöflingorna som kom idag. Jag tror jag ska försöka få dit lite "snöglitter" på några, så får se om jag lyckas med det så det blir snyggt. Hoppas kan jag ju iaf.
Det syns inte alls att du är nybörjare på att väva, löparen är kanonfin och ser ju ut att vara gjord av ett proffs på vävning!!! :)
Är det lingarn du använt?
Ha en bra dag vännen.
Kramar från Lena

Marie-Louise sa...

Grattis till KAOSen! Men du, vilken fin löpare, ursnygg!! Du har fler talanger märker jag.. ;) ;) Kramizar i stora lass!

Busan sa...

Hej vännen och STORT GRATTIS till din jättefina KAOS från Susanne - den är jättefin!!!!!! :)
Men så snabb du var att väva... det gick ju i 200 km/h... och så snygg den blev!!!! WOW!!! Ja, det verkar ju helt klart vara någto för dig för det blev ju jättebra. Duktig du är!!!!
Tack för titten på bloggen, har inget att visa och håller på att försöka stämpla upp till Lisan - vi byter ju pyssel och nu är det det som går före allt annat här. Har lite halvfärdiga kort som ligger som jag hoppas kunna göra klart i helgen och visa.
Hoppas det är så bra det bara går med dig och att du har haft en mysig pysselstund idag. :)
Varma höst-kramar Busan

Gertrud sa...

Så snygga färger, snyggt med svart och rött. Jag har aldrig vävt, det verkar svårt. Men du har lyckats. Så snygg KAOS du fått, grattis. Kram Gertrud