tisdag 20 oktober 2009

Fler Julkort

Hej på er!
Julkortstillverkningen fortsätter här. Har inget dåligt samvete när jag sitter inne och pysslar. Det är så grått och trist ute. Blir inte ljust på hela dagarna. Skönt att kura sig inne då, med mycket kaffe och pyssel.
Här kommer några julkort som jag gjort de senaste dagarna.


Stämpel från ScrapLyckan, söt tomtemor som serverar julgröt. papper Maja Design, Gammaldags Jul,Julhälsnings stämpel köpt hos Kortmakaren,snöstjärna från Maya Road.


Stämpel hÄnglar & stänglar,snöstjärna från Maya Road, Papper Maya Design. Här har jag använt mina sprillans nya Spellbinders. Köpte dessa ovaler på mässan. Har dom som är vågiga i kanten innan. Dessa vill man ju ha hur många som helst av!!!



Maja Papper,bradshjärta,snöflinga, lussekatt,stämplar från hÄnglar och kortmakaren.


Ytterligare en hÄngelstämpel. På detta kort har jag embossat snöstjärnor i guld och satt en halvpärla från Repint i mitten av stjärnorna. Detta kort glittrar massor.
Det var allt för idag. Ha en bra fortsättning på dagen.

13 kommentarer:

Lena B E sa...

Wow så supersnygga julkort!! Du är så himla duktig vännen! Så glittriga och fina dom är, och lusskatten är kanonfin på korten!!
Ha det så bra vännen & hoppas du är lite piggare idag!
Kramar från Lena

Hanna sa...

Super duper snygga kort! Helt underbara papper, och motiv med. Gillar massor! Kaffe och pyssel... Mmmmm, bra kombination

Yoli Design sa...

Hej hej..

Så kul att du är med i vår candy! jag hoppas att ni kommer att gilla bloggen!

uuuunderbara julkort... så läckra alltså! Härliga stämplar å papper. Snöflingan var kanonsnygg! Vart har di köpt den tro?? :P

Kraaaaaaaam
//Scrapptorget - Yoli

Linda Horn sa...

Helt underbara kort!!!!! Speciellt det nedersta!! Åh så sött med små lussebullar till, det vore roligt om man kunde göra sånt.... men nej. Man kan ju inte kunna allt, eller....?

Kram

Gertrud sa...

De korten med rutigt papper blev ursnygga, Söta stämplar och dekorationer. vad fint med din nya Spellbinders. Ha en mysig pysselvecka. Kram Gertrud

Pernol sa...

Wow hur fina julkort som helst!!! Lussekatterna blev ju kanonbra! Hur gulligt som helst!

TACK för alla dina fina kommentarer!

Ha det gott!
kjaaaam Pernilla

sussies sa...

Åh, vilka söta julkort du gjort! Du är såååå duktig! Alla är jättefina men jag föll mest för det sista, såååå sött! Gillar oxå dina söta små lussekatter, blir nästan sugen att göra några själv!

Ha det bäst vännen!

Kramis Susanne

lk46 sa...

Åh va du är duktig! Helt underbara julkort skapar du! Stämpeln på det översta är ju så söt!
Önskar att jag var lika duktig som du!
Hoppas allt är bra med dig vännen!
Kram lene

Petra sa...

Så fina kort du gjort Lena. Hänglakillen är så söt, gillar det kortet jättemycket och det nedersta också. Ja allt är lika fint. Stämpeln på det översta kortet skulle jag också vilja köpa, sålde tydligen slut på mässan. Får hålla ögonen öppna, när den kommer hem igen. Och så Maja Designs papper, jag svimmar så snygga är de.
Kram på dej.
Petra

Erica sa...

Här produceras verkligen julkort. Åhhh så snygga de är. Looovley! Vad fint det bev med lussekatterna. Måste nog testa och göra några.
Det fanns så mycket snyggt på mässan, blev alldeles köp galen :)

Ha det gott!
Kram Erica

Zornitsa sa...

hej Lena, så glad jag blev att se dig på mässan :)Tack för titten! Önskar bara vi fick lite mera tid att prata...

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad ska man säga annat en att dina JULKLORT ÄR HELT WOW JA SUPERSNYGGA JÄTTEFINA JAG GILLAR DOM MASSOR MASSOR:) Tack för din omtanke och din kommentar hos mig DU GÖR MIG GLAD:) I dag så lägger jag ut min "Scrapvägg" om du vill se:) Ha en toppen dag och sköt om dig, kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Ellis sa...

Ännu fler fina julkort, Scralyckans stämpel var jättefin! =)
Kram