lördag 10 oktober 2009

Edwin käkar Lussekatt och vinst!

Hej på er go vänner och tack för alla snälla kommentarer jag fått. Det är en go stund när man kan sätta sig med en mugg kaffe vid datorn och surfa runt bland alla bloggar en stund. Det finns så otroligt mycket fint att titta på.
Gissa om jag blev glad när jag kollade in i Grodans blogg och såg att jag vunnit detta





och 10 stycken matchande cardstock till dessa papper. Wow, vad glad man blir. Jag var väldigt produktiv förra helgen och skickade in en hel del kort dit. Det lönade sig verkligen och så passande vinsten är!
I går gjorde jag ett väldigt blått kort.Hittade en skiss här som jag använde mig av. Börjar gilla skisser mer och mer, för att komma bort lite från de vanliga "lenakorten"

<
Papper av Maja Design och stämpel Magnolia, Edwin käkar Lussekatter.
Vill önska er en bra fortsättning på lördagen.

7 kommentarer:

Gertrud sa...

GRATTIS. Så fina kort du hade skickat in och du var en given vinnare. Och det blå kortet är såå snyggt, en fin skiss. Åh, vad jag är stolt över dej. Nu är det bara en vecka kvar ! Kram Gertrud

lk46 sa...

Nä men grattis till vinsten! Jättekul!!! För var jag med i massor av tävlingar, men nu hinnar jag aldrig!
Helt underbart kort, vem säger att julkort måste vara röda.... nä detta är störtskönt!
Ha en bra kväll!
kram lene

Pernol sa...

SSTORT grattis till vinsten!!! Så fina papper du har vunnit!

Jättesnyggt kort har du gjort också! Väldigt vackert med blått och vitt!

Må så gott och ha en skön söndag!
kjaaaaam Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS vad kul att du har vunnit det är du verkligen värd:) SUPER FINA Julkort sedan sist också jag hinner inte med dig hi hi hi Du producerar det ena mästerverket efter det andra hela tiden DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG Lena:)
Önskar dig en toppen måndag och vecka å må så bra var rädd om dig:) Kramis från lilla vännen Inger:)

Busan sa...

Hej vännen och STORT GRATTIS till din så fina vinst - WOW - och du är så väl värd dem för du är så duktig!!! Korten här är helt fantastiska och jag har suttit länge och njutit. Håller med dig att skisser är toppen för man kommer ifrån sitt gamla vanliga. Jag är hopplös på att spara ner skisser när jag ser någon men sen glömmer jag var jag sett den och att titta på dem oftast... *rodnar*... och då har man ju inte så mycket glädje av dem. Tusen tack för länken till Anna - ska gå in och kika på hur hon gör rosetter för jag har jättesvårt att få till dem och hoppas få lite tips.
Hoppas du har en bra början på veckan och att du får en härlig pysselstund idag. Här har jag stämplat mest och inte pysslat så mycket. Har en del stämpling kvar och det flyter på bra för att vara jag men har inte något att visa på bloggen på ett tag just därför. Men jag kommer igen! :)
Och nu har jag massor med inspiration efter min blogg-runda också - tusen tack vännen!!!
Tänker på dig fast jag är urkass på att höra av mig just nu.
Varma höst-kramar Busan

Linda Horn sa...

Grattis till vinsten!!! Vad kul! Ska bli roligt att se vad du hittar på för fint med alla vackra papper!

Tack snälla rara, för de underbara orden inne hos mig!!! Oj, vad glad jag blev!! Alldeles rörd, och lite rosig om kinderna, blev jag.

Tokgillar ditt blåa kort! Tack för länken till skissen, den ska jag nog använda till nästa måndags alster! Tror dock inte jag får vara med i tävlingen med dt-alster, men det skadar ju inte att utgå fån skissen ändå! Man vet aldrig, kanske blir det två kort, ett dt och ett att tävla med!

Kram

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till vinsten den är du verkligen värd!! Du är så himla duktig Lena!! Detta julkortet är ju helt fantastiskt fint, helt kanon och så är det ju blått som vi älskar!! :) Hoppas allt är bra med dig?! Kramar från Lena