torsdag 10 september 2009

Man blir bortskämd!

Jösses, vad man blir bortskämd med att få vacker post i brevlådan. Nu har snälla Busan gett mig en KAOS award. Tack snälla rara för denna fina KAOS du har gjort i underbara färger. Kolla här får ni se vad fin den är

Så är det min tur då att utse tre stycken som ska få varsin KAOS. Min motivering till er är;
Ni är otroligt duktiga och kreativa. Jag njuter av att besöka era bloggar och få "ögongodis" och inspiration.Ni gör mig alltid glad, när ni har kikat in i min blogg och lämnat goa kommentarer.
Utan någon som helst rangordning så nominerar jag.....


< Marit

Linda


Petra

Petra, om det är OK så vill jag ha din adress. Du kan nå mig på elenajohansson@hotmail.com


Detta med KAOS tycker jag är väldigt roligt. Allra helst att göra dom och ge bort till sina vänner. Men hur som helst så kommer man till sist till den punkten då man inte har några fler att skicka till. Så med dessa KAOS så sätter jag stopp med att skicka vidare. Jag är jätteglad för de KAOSar jag fått och har inget alls emot att få fler av dem. Men bara så ni vet, så kommer jag inte att skicka några vidare. Jag tycker det är lika bra att skriva det, så ni inte undrar varför jag inte vidarebefodrar dem.
Önskar er alla en jättebra och solig dag. Än en gång, Tack Busan.

6 kommentarer:

Linda Horn sa...

Åååååh, jösses!!!! Sååå glad jag blir!!! Tack, snälla!

Jag förstår dig, det blir ett evigt pysslande och skickande, även om man har många på blogglistan att välja bland. Nu har jag.......12!!!! som jag ska skapa och skicka!!! Jösses!!

Tack snälla, jag blir sååå glad!!

Kraaam

LenA sa...

Så fin KAOS du har fått, du är väl värd den och många fler!
Men du har helt rätt i det du skriver, det gäller både vanliga awarder och KAOS, tycker att det är precis lika roligt med en liten kommentar....nej, förresten det är roligare!
Kramar

Petra sa...

Tack så jättemycket Lena. Så roligt att du vill ge just mej en KAOS. Det gläder mej verkligen.
Jag mailar min adress.
Ha en skön kväll.
Kram
Petra

Busan sa...

Hej vännen och vad glad jag blir att du tyckte den är fin!!! :) Du är så väl värd den för du är jätteduktig!!!
Har tänkt på samma som du skriver i ditt inlägg - att går inte att göra till hur många som helst och du har ju gjort massor - dessa här uppe är ju också så fantastiska!!! Kan inte säga vad jag gillar mest med dem men det kanske är de varma färgerna som jag gillar allra mest med dem och fjärilarna och de fina stämplarna... :)
Nu har jag gjort till de tjejer jag haft kontakt med ett litet tag i alla fall och ni som stöttat mig massor när det var så tufft här. Det betydde så otroligt mycket för mig.
Och visst är katter och hundar underbara!!! Fast katter mer praktiska för man inte måste gå ut och gå med dem men hade gärna haft både och... aldrig blir man helt nöjd!!! ;) Var så fin hund på kuvertet jag fick av dig som jag sparat också!!! :)
Förstår du inte vill ha influensan - känner samma här och hoppas man hinner få vaccin så man inte drabbas så hårt i och med att man är sjuk innan. Inte är man i riskgrupperna men ändå... min kropp orkar inte mycket och visst känner jag av oron där men samtidigt så när jag får den så vet vi ju NÄR man ska ringa sjukhuset så man får den hjälp som finns om det skulle bli så illa. Hoppas du inte tillhör någon riskgrupp utan men förstår dig så väl för de lunginflammationer som går nu är inte att leka med. Har själv klarat oss - ta i trä.. lite skrockfull som jag är ibland... mest av gammal vana. :)
Var rädd om dig och hörs vi inte innan så ha en jättehärlig helg!!! Min kropp blir bara tröttare så jag måste varva ner mer ett litet tag så den får hämta sig men det är så trist... så försöker skjuta på det.
Varma höst-kramar till dig!
Busan

marit sa...

Men ååå, tack snälla söta du!
Blir jätteglad!!!

Mailar min adress=)

Kram

Lena B E sa...

Oh så superfin kaos du fick av Busan!!! Jag är också en stolt ägare av en kaos från henne, har bara inte orkat blogga om den än, men jag hoppas att jag är på bättringsvägen nu, fast tyvärr känns det som "flunsan" är på väg att ta om igen, en envis rackare tydligen. :(
Åååh så superfina kaosar du har gjort!!
Förstår dig så väl, listan på vänner tar ju slut såsmåningom, och man kan ju knappast skicka fler än en till varje vän. Så det är inget annat att göra än att sluta skicka, tråkigt nog.
Ha en härlig söndag min vän!
Kramar från Lena