måndag 14 september 2009

KAOS

Hej på er!
Idag har jag varit en stund på terapin där jag går ett par gånger i veckan. Jag har satt ihop färger och ska väva en liten löpare där. Nu har jag äntligen efter allt jobb fått i väven i vävstolen. Jag har aldrig vävt tidigare, så detta är helt nytt för mig. Roligt är det nu när man fått välja färger och randning helt själv.
När jag kom hem låg det en jättevacker KAOS från Lene i postlådan. Tack snälla Lene. Vad glad jag blev och så snällt av dig att tänka på mig. Titta gärna in till Lene och få lite ögongodis. Hon gör så mycket fint så.
Du skriver att du hoppas vi ska träffas en dag. Det hoppas jag med. Vi bor ju inte så jättelångt från varandra, så det ska väl kunna ordnas någon gång tycker jag. Du är varmt välkommen hit. Jag ser fram mot det och få se när du gör dina underbara vintagekort.


En jättefin KAOS med söt Tilda stämpel. Jag älskar de små myrorna, de är så dekorativa. Tack än en gång Lene

8 kommentarer:

Lisan sa...

Hejsan,
vilken fin Kaos award du har fått. Grattis! Ja nu är jag igång igen.Skönt! Att man kan sakna pyssla och ha en fungerande dator så mycket. Va skoj det låter att kunna pyssla på terapin coh inte bara komma dit och göra något tråkigt. Hoppas du lägger ut en bild sen så vi kan få se. Kram från Lisan

Busan sa...

Så fin din KAOS är och STORT GRATTIS till den vännen! Är ju så lycklig för min så förstår du är glad för din med!!! :)
Ja, det är handgjorda papper de som luktar - fick en sats med svart/grå och en med rosa. Tror de köpt dem på Ullared och jag har aldrig varit där än. Men någongång SKA det bli av! :)
Är så glad för din skull att du ska väva - har alltid tyckt det verkar så roligt och rogivande men har aldrig provat på. Och att få välja färger - så jättekul! Vilka färger blev det som du valde?
Förstår ju att du går på terapin för att du inte mår bra och jag skickar massor med styrke-kramar till dig och hoppas du kryar på dig.
Och hoppas du och Lene snart kan träffas någongång - ni får säkert jättekul ihop för ni är så goa båda två. Var rädd om dig och tusen tack för att du tyckte till om kortet!
Varma höst-kramar
Busan

Linda Horn sa...

Stort grattis till en lekfull och härlig KAOS!!

Cattis sa...

Hej, har kikat inne här hos dig en liten stund och sett allt fint som finns att beskåda. Då jag själv inte har hållt på så länge med scrapp så tycker jag att det är roligt att kika in hos er som varit med ett tag. Man får se så mycket fint och även få lite inspiration. Tack tack för titten kommer gärna in en annan dag / Må så gott.

lk46 sa...

hej Lena!
Kul att du gillade den!
ja vi får försöka att få till en träff! jag vet inte om jag berättat det, men min son kommer att flytta till Värnamo, kanske inte förrän till nästa år, men han måste för hans jobb flytter dit!
ha det gott vännen!
kram lene

Busan sa...

Ett STORT GRATTIS till din jättefina KAOS - du är så väl värd den!!! Och vad sött det var med gräset i nederkanten - det såg jag inte förrän nu... *rodnar*
Färgerna i löparen låter jättefina och det gör väll inget det tar tid - vissa saker måste få ta tid än om det mesta nu förtiden ska gå så fort. Ja, det ska rehabiliteras hur mycket som helst och ibland kan det ju vara bra. Men det gäller ju att det är på en nivå som man orkar och klarar av. Hoppas det är så för dig och att det ändå är okej. Låter ändå kul med att väva så hoppas du med tycker det är okej. Var rädd om dig och hoppas du har det så bra du bara kan.
Varma höst-kramar Busan

Marie-Louise sa...

Vilken tuff och mysig KAOS du fått! Stort grattis till den! Kram kram

Lena B E sa...

Åh så jättefin kaos du fått av snälla Lene!!
Stort GRATTIS till den!! :)
Du är så väl värd den sååå!! :)
Så fin färgsammansättning du valt till väven, det kommer att bli sk*tsnyggt hemma hos dig, (kanske redan till jul?)!! :)
Kramar från Lena