tisdag 1 september 2009

Kaos

Idag fick jag en otroligt vacker KAOS av Gittan.Du är så himla duktig och påhittig Gittan. Stort tack till dig.Kolla så fin den är!




Så är det min tur då att ge bort några KAOS till 3 tjejer.
Min motivering till er tre: En KAOS Award till dig för en underbar stil med sköna detaljer och otrolig värme i dina skapelser.
Gör mig alltid lika glad å på gott mod efter att du hälsat på i min blogg. Tack för all inspiration du ger.
Min nomineringar utan någon som helst inbördes ordning.

Denna KAOS vill jag ge till Pernol.


Denna vill jag ge till Inger


Och denna vill jag att Lene ska få.

Inger, jag behöver din adress. Om det är OK kan du maila till mig på elenajohansson@hotmail.com

Önskar er alla en bra dag.


10 kommentarer:

lk46 sa...

Söta snälla rara du va gullig du är!!!! tackar from the bottom of my hart! Grattis till den du fick, jag håller med dig, den är jättefin! men dina är ju helt underbara! tackar så mycket!
Kramizar från Lene

Linda Horn sa...

Grattis till KAOS:en!!

Pernol sa...

Tjohoooo!!! TACK så hjärtligt för KAOSen!!!! Den är ju oerhört vacker!!! Verkligen jättefin!!! Jag blir sååå glad *ler med hela ansiktet*!!!

Grattis till din award! Den är också fin!

kjaaaaam Pernilla

Riet sa...

What a beautiful cards Lena,i love the colours.

Hugs Riet.x

Erica sa...

Grattis din din nya award och vilka snygga du har gjort. Super fina är de.

För att inte tala om alla super härliga julkort. TAck för inspirationen. Nu börjar jag nästan bli lite sugen på att plocka fram alla julstämplar!

Ha det gott vännen.
Kramar Erica

Lena B E sa...

Så jättefin kaos du har fått!! Grattis till den!!
Wow så underbara dina KAOSar är, helt fantastiskt fina!!! :) Hoppas du har det bra vännen, och att allt är bra med dig?!
Här har jag scrapparkväll för mig själv, gubben är utbjuden av jobbet, med sina arb.kompisar. Skönt då får jag sprida ut mej så mycket jag vill! Hi hi... ;)
Massor med kramar från Lena

pysselninjangittan sa...

Så bra att du blev glad för den :)
kramiz

Lilla Pyssel Inger sa...

TACK TACK TACK å söta snälla rara Lena jag blir SUPER GLAD för att du vill ge mig en KAOS-Award:) Vilken kanon bra start på en ny dag att börjar den med denna underbart vackra Award du är jo så himla snäll:) Jag ska självklart maila dig min adress:) Å du vilken underbara KAOS-Award du har fått också STORT GRATTIS till dig du är så väl värd den:) Ha en toppen dag, kramis i massor från lilla pyssel Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej igen:) Jag har mailat min adress till dig så nu väntar jag med stoooor spänning på min fina award från dig JIPPI:)Vad kul att du tyckte om mina altrade tejp rullar tycker själv att det var himla kul att prova på:) Stooooor Kraaaaam på dig från lilla pyssel Inger:)

pysselninjangittan sa...

hej
oj såg ju inte att dekosen fattades. den satt i hörnet under ordet KAOS, innanför "ramen" för att dölja hålet som jag ångrade jag gjorde *fniss*