tisdag 8 september 2009

Julkort vecka 4

Än har jag inte gett upp med julkorten. Med risk att "tjata" ut er riktigt, så kommer här ännu ett julkort.

Jag har använt papper från Bo Bunny. Jättefint tycker jag. Två stämplar från hÄnglar och lite andra dekosar.
Det pågår en omröstning inne hos Scraphörnan
Vi är två Lena där som skulle bli väldigt glada för lite röster! Så känner ni för att rösta, så blir vi så tacksamma för lite hjälp. Mitt grattiskort kan ni se ett par inlägg längre ner i min blogg.
Slutligen så vill jag gratta Daniel och Jofa som gifte sig i lördags. Ett stort grattis och Lycka Till, till er.
Ha en bra fortsättning på dagen.

8 kommentarer:

Busan sa...

Hej vännen! Hur skulle du kunna tjata ut oss med så fina kort!?! Det går ju bara inte!!! Detta julkort är också jättefint så tack för lite örongodis igen!!! :) Stämplarna är jättefina liksom papper och blomma och allt. Du har fått mig att längta efter julen redan nu vilket jag tackar för eftersom hela december ligger mig varmt om hjärtat. Och ska gå in och se om jag hittar rätt att rösta på Scraphörnan så klart!!!
Hoppas du har en bra dag. Förkylt här och ligger och läser men bokhyllan är full av olästa böcker så jag har så jag klarar mig... :)
Varma höst-kramar Busan

Linda Horn sa...

Ååååh, så snyggt!!! Och jag lovar, vi kommer INTE att tröttna på så fina julkort!!!! Bara sprid massor med julinspiration omkring dig, det behövs!!!!

By the way, tack för det underbara födelsedagskortet jag fick idag!!! Såååå glad jag blev!! Tack snälla! Ska blogga om det, bara jag fotat klart min tutorial jag gör nu.

Kraaaaam

Erica sa...

Inte kan man tröttna på dian underbara julkort. De är hur snygga som helst. Är bara glad att du sprider lite julinspiration så man kanske kommer igång snart.....många som skall göras.

Skall genast sticka och rösta.

Krmara Erica

LenA sa...

Instämmer med de övriga, man kan inte tröttna på dina julkort,man bara njuter, dom är så himla fina! Det här sista är nog min favorit så här långt, jag gillar det massor!
Idag har varit en lååång dag på jobbet så nu ska jag slappa en stund framför datorn, måste kolla lite vad som hänt hos er andra.

Kram

PS min röst ligger hos ditt bidrag

Riet sa...

What a beautiful card Lena,i love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

pysselninjangittan sa...

hehe
du tjatar inte med julkort inte, får bara mig att få lite panik att jag åxå kanske borde börja med några :-)
jättefint

och..ja, jag kilar in o röstar

Busan sa...

Hej vännen! Hoppas du har det så bra du bara kan och du har något att hämta i min blogg som kommer med posten till dig så snart jag kan... :)
Varma höst-kramar till dig! Busan

Lena B E sa...

Hej vännen!
Kikar in en snabbis. Tröttna? På dina underbara julkort? Aldrig i livet!!! Är så glad för all inspiration som du ger mig!! :) Kortet är hur fint som helst!!! Papperet är jättevackert och stämplarna är så söta!!
Å lussekatter, jisses va gott!! Blir så sugen på en. ;) Hinner jag så ska jag baka lussekatter i år. Förra året sa kroppen ifrån, å då är det bara att lyda. ;) Ha det så bra vännen! Hoppas du klarar dig från flunsan! :)
Massor med kramar från Lena