tisdag 15 september 2009

Inspirerad

Jag tittade in hos Erica i går kväll. Det tycker jag att ni med ska göra . Där finns de mest ljuvliga jul tags jag sett på länge. Dom är helt underbara och gav mig massor med inspiration. Så nu har jag försökt att göra ett par själv.

Här har jag liftat en hel del av Ericas tag.Har klippt ut en del av en söt hÄngelflicka, ett bakelsepapper, julstämpel från Magnolia, små rosor,blad, lite silvertråd, granris som fått en massa glitter på sig, röda små hjärtan med Glossy på, 2 knappnålar, rött och silverband samt en knapp och lite blingstenar.


En detaljbild.
Så över till ett brunt tags.



Här har jag använt papper och bild med de julpapper som finns i några inlägg längre ner i min blogg.Ett brunt hjärta,vita blommor med bruna mittdelar, grankvistar med glitter bruna band och en stämpel med texten Nu tändas tusen juleljus.

Detaljbild.
Dessa var väldigt roliga att göra och jag kommer alla gånger att göra fler. Ha en bra dag!

12 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig min vän:) Du får mig att skratta högt du är så "GRYM" på att skriva kommentarer till mig ha ha ha
Tack snälla för orden som alltid man kan inte en bli nöjd och GLAD när man läser vad du skriver till mig:) Å här ska det liftas det ser jag åååååå nu är det jag som har ögon så stora som tefat och bara gapar så SUPER SNYGGA Tags DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG och det var dom finaste Tagsen jag har sett på mycket länge:) Ha det så himla bra och sköt om dig kramis i stora lass från lilla vännen Inger:)

Lena B E sa...

Åh wow wow wow så himla superduperfina tags du gjort!!
Var nyss in till Erica och såg hennes, och jag måste säga att dina är lika superfina som hennes är!! :)
Dom ska självklart liftas, det är ju en toppen idé till lite annorlunda julkort! Å det är så kul att kunna göra lite olika!! :)
Gissa om många kommer att lifta er båda!! :)
Ha det så jättebra!
Massor med kramar från Lena

Erica sa...

Wow vad fina dina tags blev. Hur snygga som helst. Och de fina julbilderna du använder är bara så vackra.

Lite roligt för det var du som inspirerade mig till att påbörja julkorten och nu har jag fått dig att göra lite tags. Man blir glad när någon vill lifta det man gjort.

Måste bara fråga hur du formar tagsen så snyggt upp till?

Ha det gott!
Kramar Erica

Gertrud sa...

Visst blev man inspirerad av Ericas tags. Du har lyckats att göra lika fina. Den röda är ljuvlig med allt glitter och jag tycker att den vita blomman och det vita nätet är så fint på den bruna tagen.Kram Gertrud

Linda Horn sa...

Åååååh, den bruna blev min favorit!!!!! Den var ju bara såååååå fin!!!

LenA sa...

Helt underbara!
Du får till det så himla snyggt, hur proffsigt som helst!Sitter här och bara njuter....
Kram Lena

Pernol sa...

Åååååå vilka underbara tags!!!! du är så himla duktig!!!

Ha det bäst!
kjaaaaam Pernilla

Petra sa...

Ljuvliga, helt underbara tags.
Nu måste jag också...
Lena, vad är det vita du har under den högra blomman på den nedersta tagen, såg att min KAOS hade sådant också, är så snyggt o läckert.
Hur stora gör du tagsen och var skriver man sin hälsning, är baksidan "ren". Eller man skriver kanske inget på dem??
Önskar dej också en riktigt bra dag.
Kram
Petra

lk46 sa...

Ljuvliga tag du gjort vännen! Även jag gillar den bruna jättemycket.
Hoppas allt är bra med dig!
kramizar lene

Busan sa...

Hej vännen!
Var också inne och tittade hos Erica och lät mig inspireras och du har också lyckats med dina tagar - dina är också jättefina!!! Jag tyckte det var väldigt sött med texten "Nu tändas tusen..." och så klart känner jag inte de fina bilderna från papperna du köpte hos Inger. Du har lyckats igen!!! :)
Ja, vad lätt det är att ta ut sig. Fast jag har varit dålig så länge så har jag så svårt att komma rätt sedan jag blev betydligt sämre sista två åren. Men jag SKA lära mig denna nivån också!!! ;) Skam den som ger sig!!! :D
Hoppas du har en bra dag och är riktigt nöjd med dina tagar - de är jättefina!!!
Varma höst-kramar Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

TACK TACK TACK min vän för dina ord om mina KAOS Award blir så GLAD så ska du veta:) Önskar dig en riktigt skön dag och ha det så himla bra, kramis i massor från lilla vännen pyssel Inger:)

Gunilla/Nilla sa...

Vilka underbara tags du har gjort! Så vackra detaljer och fina färger. Får nog också ta och leta fram mitt julpyssel så jag inte sitter med det i sista minuten.

Ha en underbar dag.
Kram/Gunilla
Du förresten på den nedersta tagen. Bandet/nätet du har använt där. Var har du köpt det? VILL HA.