torsdag 17 september 2009

Flera Tags!

Hej på er och tack för alla goa kommentarer jag får.
Det var väldigt roligt att dekorera tags, så jag har gjort några till. Tänkte använda dom som julkort att skicka till vänner sedan.



Jag köpte för länge sedan några stickers,Heartwarming Vintage Stickers. Denna fina tomten kommer från det arket.







Denna bilden har jag tagit från ett A.T.C.Collection Christmas, köpt hos Pysseltagen.






Jag har använt massor med glitter på tagsen, så dom glittrar fint. Vilket är speciellt roligt vid jul tycker jag, då ska det glittra!
Önskar er alla en toppenbra dag och ni som är förkylda, krya på er.


9 kommentarer:

Gertrud sa...

Riktigt snygga tags, visst ska det vara mycket glitter till jul. Det är då man får överdosera denna vara.Du är så klok som börjar i tid. Kram Gertrud

Busan sa...

Så fina dessa tagsen med är och jaaa - till jul är det så fint med extra glitter!!! :) Hoppas så ditt trollspö fungerar så förkylningen snart är borta - längtar efter pyssla men orken finns inte men är glad jag kan titta in hos dig och se vad fint du gjort. :) Alltihop är så fint så kan inte säga vad jag tycker är allra finast på dem. Ha det så bra du bara kan och hörs vi inte innan så ha en trevlig helg!
Varma höst-kramar Busan

Petra sa...

Jättefina tags Lena, gjorde också en igår. Blev så inspirerad av dej och Erica. Min tag blev lila. Visar den kanske nästa vecka. Hinner inte fota just nu.
Önskar dej en skön kväll och en trevlig helg.
Kram
Petra

LenA sa...

Sååå fina...har suttit en lång stund och bara tittat....underbara!

Kramar från Lena

Lena B E sa...

Åh Lena så vackra de är!!! Helt underbara!! Jag blir så himla sugen på att börja med julkorten! ;) Du har helt rätt, klart det ska glittra och glimma när det är jul!! :)
Var rädd om dig. Kramar från Lena

Hanna sa...

Åh, vilka underbara tags du har gjort! Verkligen supersnygga och visst är det jätteroligt att göra tags som omväxling till korten?!
Kram på dig vännen /Hanna

Lilla Pyssel Inger sa...

Å WOW WOW WOW nu tappar jag talförmågan jaklar vad snygga Tags du har gjort det ar nog några av dom snyggaste Tagsen jag sett:) Sedan poängsumman 11 är upptagen så hos mig ha ha ha så får du 12 av 10 möjliga här för dina underbart vackra Tags:) Jag har lyssnat och lyssnat men har inte hört dig ropa efter min hjälp så jag vet att du klarar dig utmärkt själv!!!DU SOM ÄR SÅ DUKTIG KLARAR DIG UTMÄRKT UTAN MIN HJÄLP !!! Ha en jättetrevlig kväll och sköt om dig:) Kramis från lilla vännen Inger:)

Lisan sa...

Lika fina som dom andre du gjorde. Jösses vart hittar du all inspiration till dom? Jag är så julig man bara kan bli. Allt med tomtar o granar är sååååå underbart. Undrar en sak över dina Tags för jag tänkte köra på något liknande till julkort iår. Har du gjort dom som kort så dom går att öppna eller ska du skriva från vem osv på baksidan? Hoppas det är ok att jag "härmar" lite av dina. Kramis Lisan

Carina W sa...

Dina tags är kanon snygga.Bra jobbat!