måndag 28 september 2009

Criss-Cross med tags

Hejsan!
Det är allt tur att man inte så ofta är ute och "svirar" på helgerna. Rackans vad trött och seg jag känner mig idag. Har varit några timmar på terapin på fm, men har fortfarande inte vaknat till. Har hällt upp en stor mugg med kaffe, får se om det hjälper,hi,hi. Jag orkar inte så mycket längre. Men ibland är det svårt att inse sina begränsningar och lyssna på vad kroppen säger!
Gjorde i förra veckan några små criss-cross card och satte ett tag i dom.

Papper Vivi Design Oslo.Brun blomma från Prima, guldblomman köpte jag på mässan i Leksand i somras,ett brunt band,bruna granriskvistar som fått massor med guld glitter på sig,bilderna på tagset från ett ATC Christmas Collection köpt hos Pysseltagen.


Ett rött criss-cross. Gjort av ett rutigt papper från Magnolia och bandet med öljetterna är gjort av ett papper frånInkido. Även God Jul är urklippt från ett av deras papper.Ett rött sidenband,ett gran brads och en bild från samma block som kortet över. Martha Stewart punchen har fått jobba igen.Använder den ofta, så det var ett bra köp.
Ha det gott!



12 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Hej på dig! Ja hur skulle man klara sig utan kaffe!! Inte alls! Jag tycker att du gjort otroligt vackra kort och den här vikningen är jättefin! Hoppas du piggar på dig nu efter kaffet ;) Kramelikram!

Busan sa...

Hej vännen och tack för alla fina bilder du visar från skördefesten. Så fint och mysigt ni hade det och så fina bilder du tagit - känns nästan som jag varit där!!! :)

Dina kort här är ju hur fina som helst också - kan inte säga vad jag tycker är bäst för de är bara så lyckade båda två. Och Martha Stewart punchen verkar vara så användbar!!! Fint blir det!!!

Hoppas du har det så bra du bara kan och kan vila upp dig lite efter helgen - ta det så lugnt du kan vännen - vet ju själv hur det är när krafterna inte räcker men vi får göra det vi kan så kroppen ändå orkar med oss. Är så glad ni hade det så bra på Öland i alla fall!!!
Varma höst-kramar Busan

Lena B E sa...

Åh så fiiina tagsen är och crisscross korten såklart!! Guldblomman är verkligen läcker och vilken jättebra idé att göra ett band av papperet. Det blir så himla snyggt med MS stansen, jag använder min alltför lite, jag får skärpa till mej nu!! Ha det så bra.
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Åh, vad glad jag blir när jag läser om din helg. Vilken fin vagn ni bodde i. Och dina crisscross kort är superfina. Jag hör av mej så här till dej för jag har datakrångel och den är på verkstad. Är inne på en väns dator. Hoppas att det är lagat snart. Kram Gertrud

LenA sa...

Vilka superfina kort du har gjort, snygga dekos och du.....nu har jag också en MS stans(=lycklig)! Gillar "knytningen" på det röda kortet, hur snyggt som helst, måste nog testa!

Hoppas att krafterna har börjat återkomma, men håll med om att det är ganska ok att vara lite seg när man har haft kul!

Ha det gott!

Kram

Pernol sa...

OMG så snyggt du har gjort!!! Det bruna känns som en fräsch julfärg med guld till. Och röd-vitt är ju fint traditonellt. Hur snyggt som helst!!!!!! :D

kjaaaam Pernilla

Pernilla sa...

Väldigt fina kort. Det är roligt att få ett kort med en ovanligare vikning.

Kram Pernilla.

Erica sa...

Hej där, här fortsätter det att produceras underbara tags. Jätte härliga och så vackra.

Kram Erica

pysselninjangittan sa...

ohh...så vackra!

Marit sa...

Å så fina!

Jag gillar tags väldigt mycket =)

Kram

O, ps. jag har flyttat min privata blogg ;-)

Laila sa...

HAr varit nere på skördefesten en gång för... väldigt länge sedan. Har aldrig sett så mycket pumpor i hela mitt liv som jag gjorde under en dag! :-o

Tycker dina crisscross kort var så jätte vackra. ♥

lk46 sa...

Åh så underbara julkort du gjort1 helt fantastiska... liftvarning!!!!
Bara 4 dagar kvar, tack för att du är med!
kram lene