måndag 24 augusti 2009

Theas album

Jag har hållt på ett tag nu att göra ett litet album till min kära brevvän Brittis. Hon fick i maj sitt första barnbarn Thea. Jag köpte ett kuvertalbum hos Designat, detta
Det är tags som sitter i kuverten och dessa har jag fyllt med bilder på lilla Thea.
Här kommer resultatet. Kan visa det nu för jag vet hon har fått det. Hon blev jätteglad och rörd till tårar. Sånt räcker som tack eller hur! Jag gillar att överraska med positiva saker.

















Detta var allt. Vill önska er alla en jättebra måndag. Solen skiner här och det hoppas jag att den gör över er med.

13 kommentarer:

Busan sa...

Så vackert detta är!!! Ja, jag saknar ord... bara sååå.... Förstår din vän blev glad och jaaa, det värmer så när man kan glädja någon. :)
Ska vila nu men ville bara skriva en liten hälsning till dig för du har verkligen lyckats med detta album...
Sommar-kramar Busan

LenA sa...

Du är fantastisk, vilket underbart album! Håller med om att man saknar ord!
Förstår att din vän blev glad, men visst är känslan av att glädja och överraska en av de bättre i livet!

Har just tagit en promenad i det sköna vädret och det är inte dumt heller!

Ha en fortsatt skön dag!
Kram

Andrea sa...

Oh wow - Lena - it`s very great album! Wonderful - so many nice details! It`s a eyecatcher!
Many greetings
Andrea

Gertrud sa...

Du har verkligen lyckats som vanligt. Urläckert och så roligt att få ge bort och att få ett sådant album. Jag förstår att du känner dej 100% nöjd. Kram Gertrud

Pernol sa...

Men Lena, vilket underbart album!!! Du är så otroligt duktig! Jag förstår att din vän blev rörd till tårar! Ett sådant fint minne!

TACK snälla, goa, rara du för mitt födelsedagskort!!!!!!!!! Det är ju såååå vackert! Vilka fina papper och decos! Än en gång stort tack!

Ha det bäst!
kjaaaaam Pernilla

Pernilla sa...

Väldigt fint album. Så sött, jag förstår om hon blev glad.

Kram Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Å Lena vilket vackert album du har skapat vem skulle inte bli SUPER GLAD över att få något så fint:) Å vilket minne för livet jag skulle också bli helt rörd till tårar:) Vilken underbar vän du är så gör något så underbart till någon annan:)TACK SNÄLLA för dina ord hos mig jag blev JÄTTEGLAD och jag lovar att ha JÄTTETREVLIGT med Lene hon kommer i morgon :) Trevlig kväll och många kramar till dig från lilla pyssel Inger:)

Busan sa...

Hej vännen! Ja, misstänker att stansen kan gå sönder i plasten när man trycker med hälen men hoppas jag kan tejpa den när det händer så jag kan fortsätta använda den som du har gjort - tack snälla för tipset!!! :)
Tog ut mig idag... vad lätt det är att göra det. Hur som helst så är humöret bra för min man tog in fåtöljen till mig så jag kunde sitta och vila och samtidigt scanna in alla fina stämpelmotiv jag fått av dig och två andra tjejer. Måste bara fråga vad det är för märke på dina stämpeldynor som du använder till stämpelmotiven - både den "bruna" och den svarta blev det så fina avtryck med... Jag har ju Ancient Page men det blir en annan svart färg och blir inte så skarpa klara kanter som på den du använder så är därför jag är nyfiken... :)
Ja, måste ju kommentera ditt superfina album igen... det är helt otroligt vilket jobb du lagt ner - det blev ju helt fantastiskt!!! Duktig du är!!!!
Sommar-kramar och hoppas du haft en bra dag. Busan

Lena B E sa...

Wow Lena!! Vilket otroligt sött och gulligt album!! Väldigt vackert!! :D Dessutom väldigt vackra papper och dekorationer, förstår mycket väl att hon blev glad för detta!! Lilla Thea är ju sååå söt också!! :) Ha det så bra. Kramar från Lena

Erica sa...

Wow, Vilket helt fantastiskt album. Förstår om hon blev glad för det var en bland de finnaste presenter jag sett.
Välkoponerat och vackert. Ja det har allt helt perfekt vännen. Måste säga att det var en kul sak att göra. Blev lite sugen

Ha det gott!
Kramar Erica

Marie-Louise sa...

Vilket otroligt album! Helt fantastiskt, förstår att mottagaren blev glad. Säger som Erica...blev sugen att göra ett jag med!! Ha det superbra! Kram

pysselninjangittan sa...

nämen va läckert! Javisst är det roligt då man kan ge bort nåt som blir så uppskattat.

Anonym sa...

Hej Lena!

Ja, nu är det ett tag sedan son jag fick detta fina album, men bilder och vacker text om mitt första barnbarn. Och jag blev rörd till tårar.
Hade besök här i veckan av en av mina väninnor. Och hon tyckte att det var så fint. Hon sa, tänk att få ett sånt fint album.
Så Tack Lena, än en gång och stor kram på dig!
/Britt-Marie