onsdag 19 augusti 2009

Onsdag



Tack alla trevliga tjejer för era goa kommentarer. Det betyder jättemycket och man blir så glad när någon har skrivit något.Jag fick hem några jättefina stämplar idag. Lena BE tipsade mig om dom. Har köpt dom hos Hobby & Hantverk.Kolla in dom här.
Jag tycker dom är jättesnygga. Du Millis i samma serie finns några stämplar som jag tror skulle passa dig. Kolla Sew Special clear stamp, fina eller hur?
Jag var ju bara tvungen att pyssla lite med dom. Fick till ett litet kort. Pappret har jag köpt hos Designat ,Birdie Frames die cuts - Lily Bee 4 underbara die cuts frames på ett 12x12" ark, som är lagom att sätta på ett 15X15 kort.Ett grönprickigt band,halvpärlor, vita pärlnålar, blommor från Prima,kvistar utstansade med Pine Punch, ( fina men ack så tröga att stansa ut), en träknapp,Band - brunt Crispy och slutligen ett hänge som jag kapat från ett örhänge. Köpte några örhängen hos en krims krams försäljare på marknaden jag var på i lördags. Detta var allt för idag. Ha det gott.
.

11 kommentarer:

Hanna sa...

Kanonfint kort i milda härliga höstfärger. Pysseldekosar kan vara dyra men smycken kan vara billiga så det är smart att använda.
Kram /Hanna

Erica sa...

Vilket helt underbart kort. Jätte härliga stämplar och underbara färger.

Känns som en bra ide att börja med julkorten i tid men man är inte jätte sugen ännu :) Super fint är ditt första i alla fall.

Kramar Erica

Linda Horn sa...

Såååå fint kort!!! Måste gå och titta närmare på stämplarna!

Gertrud sa...

Så snyggt du har gjort. Pappret i sig är fint och det passar fint ihop med din nya stämpel. Färgerna och dekorationerna är väl genomtänkt. Du är såå duktig. Kram Gertrud

Marie-Louise sa...

Såå fint du har skapat! Snygg färgkombination och stämpeln är underbar. Tack för tipset, vad gullig du är! De finns på min "vill-ha"-lista nu :) :)Stor kram!

Lilla Pyssel Inger sa...

Åter igen Lena så har du skapat ett super vackert kort som jag bara älskar:) Du är så himla duktig att få till dina kort gillar dom massor. Å vad kul med nya stämplar, ha en underbar dag och sköt om dig. Kramis från lilla pyssel Inger:)

Lisan sa...

Hejsan,
Så duktig du är, du har så fina saker som du gjort. Bloggsidan är oxå jätte fin. Romantisk o mysig. Får kolla runt lite och få lite tips och ideer. Kramis från Lisan

Riet sa...

What a beautiful card Lena,i love the image and colours.

Hugs Riet.x

lk46 sa...

Jättesnyggt kort, stämplarna är ju för söta! Färgen är så vacker!
Kram lene

sussies sa...

Åh, vilket underbart kort du gjort med milda färger och en underbar stämpel och en fin design!
Julkortet här under är oxå jättefint! Den stämpeln är så fin och papprena så samstämmiga med varandra och färgerna du målat med på stämpeltjejen!

Hoppas du får en fin dag!
Kramis Susanne

Lena B E sa...

Åååååh så vackra kort du gjort!! Dom stämplarna kan verkligen få fart på en hi hi, man blir sååå sugen att pyssla så fort man ser dom. Oh så vackert hjärtat på kortet här ovanför är!! (Maribel kortet)
Sitter fortfarande vid gubbens dator, han fick inte tid att fixa min idag heller... bilen gick i första hand. Typiskt karlar ;) men iofs. så måste vi ju ha nåt att åka i med, det är ju viktigare än att blogga tycker han åtminstone. :) Kramar från Lena