torsdag 6 augusti 2009

Mina KAOS ger jag till........

Jag skulle vilja ge en KAOS till alla som besöker min blogg. Men reglerna är att man ska skicka till tre stycken, så mina vänner. Här kommer mina KAOS. Utan någon som helst rangordning.
Min motivering gäller er alla tre.
En blogg utan läsare skulle ju vara hemskt tråkig. Därför är jag så himla glad över att jag träffat på er tjejer som är så otroligt trevliga och duktiga. Jag får så snälla kommentarer jämt och jag är så tacksam och blir nästan rörd när jag tänker på det. Era bloggar är en guldgruva att titta i. Ni gör massor med fina saker och ger mig verkligen inspiration.Jag är så glad över att jag lärt känna er lite grann och därför ska ni få dessa KAOS från mig.
Denna KAOS har jag gjort till Hanna. Jag behöver få din adress Hanna,så jag kan skicka denna till dig.
Min andra KAOS ger jag till Millis.
Den tredje vill jag ge Busan.
KAOSens skapare är ingen mindre än Yoli
KAOS är (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man
riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare
egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje.
Skaparens eget namn.
Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden
och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne,
men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande
TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden,
eller bara lämna länk till dem.

Det finns ingen lag som säger att man måste skicka dom vidare. Men jag hoppas ni blir glada för dom jag gjort till er.När man ibland har svårt att sova, så sätter jag mig gärna med pysslet en stund. Så var det i natt och därför är mina kort redan färdiga. Jag har mycket tid att sitta med pyssel. Jag har varit sjukskriven i över ett år nu. Problem med mina knän och så har jag drabbats av en utmattnings depression. Sambon jobbar om dagarna och jag har mycket egen tid. Mitt pysslande är min rehabilitering. En hobby som jag är mäkta glad över att jag har hittat till. Jag måste avsluta med en glad nyhet. Jag skickade in ett bidrag till Pysseltagens blogg. En LO med bilder på mig själv som liten. Kan ni tänka er, Jag vann. Helt otroligt med sån tur. Jag menar jag har inte gjort många LO ocjh är ju nybörjare,och så vinner jag! Gissa om jag är glad.
Ha det så gott mina vänner och ha en bra fortsättning på dagen.

11 kommentarer:

Pernol sa...

ÅÅÅÅ men Lena! Vilka vackra KAOSar!!! Nu blir tjejerna allt glada!!!

kjaaaaam Pernilla

Marie-Louise sa...

Ja GISSA om jag är GLAD!!! TACK!! Va gullig du är, jag känner mig verkligen hedrad och du förgyllde verkligen min dag! *skuttar av gädje* Vilka fina KAOSar du gjort sen!Och grattis till vinsten, den är du värd för din LO är superfin!
Håller med dig, pyssla är världens bästa terapi, allt annat försvinner för en stund när man sätter sig med grejerna! Bamsekram till dig!

Erica sa...

Vilka jätte fina KAOS awarder du gjort. Jätte härliga. Mottagarna kommer bli jätte glada.

Och ett stort Grattis till din vinst. Den är du verkligen värd. Dina LO´s är jätte fina syns verkligeninte att du är nybörjare på detta :)

Måste vara underbart att ha sitt pyssel på dagarna för dig. Det är verkligen terapi tycker jag med. Har själv varit hemma och sjukskriven för samma sak så det är viktigt att ha något att lagom och roligt att göra på dagarna.

Ha det så gott
Kramar Erica

Lena B E sa...

HURRA!! STORT GRATTIS till din vinst!! Åh så roligt!! :D Lo´n är helt underbart vacker så det är inte alls så konstigt att du vann. :) Du är verkligen värd första priset!! Grattis än en gång!! :) Håller med Erica om att det inte alls märks att du är nybörjare, det ser ut som du hållit på med detta i en evighet.
Vilka vackra KAOSar du gjort!! Sååå superfina!! Jag håller med er övriga om att vi har världens bästa hobby som kan få en att "glömma" värk och annat elände för en stund. Det är väldigt avkopplande att sitta ett tag och pyssla med nåt och sååå kul det är sen!! :D Ha en toppenkväll min vän. Kramar från Lena

pysselninjangittan sa...

Jätte GRATTIS !

o fina Kaos har du åxå gjort.
kramar

Busan sa...

Först - STORT GRATTIS till vinsten på Pysseltagen för din LO - det där har inget med tur att göra vännen - du är jätteduktig!!!!!! LO:n är så fin och du så söt på korten - mycket fina detaljer också!!!
Sedan TUSEN TACK snälla goa vännen för KAOS-awarden... jag blir så rörd så jag sitter här med tårar i ögonen... Den är så fin!!! Är ju min andra på kort tid och jag är så glad att du tänkte på mig... tack snälla!!!
Är så ledsen du blivit sjuk. Är ändå "glad" att du hittade scrapp som rehabilitering för nog är det bra för både kropp och själ att försvinna in i "sin" värld med något man tycker om. Känner själv att det är som honung för själen med alla vänner som man lär känna också.
Tack för all uppmuntran också!!! Beställde material igår till dop-korten och tack för tipset om din mall - ska titta på den för den har jag helt missat!!!
Känns som jag inte tackat nog för KAOS-awarden... orden räcker inte till men - TACK OCH GRATTIS igen och ha en så skön helg du bara kan!!! Här ska vi bara slappa och njuta av solen när den tittar fram. :)
Sommar-kramar Busan

Gertrud sa...

Grattis till vinsten! Du är bara bäst. Kram Gertrud

Lilla Pyssel Inger sa...

Jag forstår att du vän med din LO den är SUPER FIN väldigt fina färger tillsammans:)ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL VINSTEN DEN ÄR DU VÄRD:) Vilka fina KAOS Awards du har gjort också dom som får dom kommer bli hur glada som helst jag lovar dig:) Vilken fin kommentar du lämnat kvar hos mig tack snälla gulliga du:) Önskar dig en riktigt trevlig fredag och helg, kramis från lilla pyssel Inger:)

Hanna sa...

Åh, vilken superfin kaos du har gjort till mig min vän - superglad! Du vet ju att jag gillar lila och grönt och prickigt så denna passar mig perfekt, tycker den är helt underbar!
Kram kram /Hanna

Riet sa...

Ohhh wowww Lena,what a BEAUTIFUL cards,i love the images and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack