tisdag 25 augusti 2009

KAOS

Jag blev så jätteglad när jag tittade i postlådan. En så fin KAOS och ett underbart kort låg det i lådan från min vän Lena A.
Tack snälla Lena, du vet inte hur glad du gjorde mig! Är både stolt och rörd över dina vackra ord.TACK! Ni som inte varit och hälsat på hos Lena, gör det. Hon gör jättemycket fina saker.
Se så vacker KAOS hon gjort. Jag bara älskar hennes rena och fina stil.Baksidan med sin motivering, ja man blir rörd!!


Inte nog med det. Fick detta jättefina kort med några stämpeltryck i. Det är allt gott att ha vänner!
Ja, så är det jag då som ska skicka några KAOS vidare. Gillar inte det här att välja ut personer, men det är ju lika för alla. Så denna gång väljer jag att nominera följande duktiga tjejer
Jag ger er alla tre följande motivering:
En KAOS award till dig. Som tack för all inspiration du ger. Du har en underbar stil och gör så mycket vackra alster som är som godis för ögonen.
Dessa 3 utan någon som helst inbördes ordning.
Gittan
Pernilla M
Sussie
Nu tjejer behöver jag era adresser. Om det är ok så kan ni maila den till elenajohansson@hotmail.com
Här kommer mina KAOS. Vem som får vilken får bli en överraskning. Lite hemlisar får man ha va!!!




Detta är KAOS;

KAOSens skapare är ingen mindre än Yoli
KAOS är (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man
riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare
egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje.
Skaparens eget namn.
Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden
och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne,
men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande
TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden,
eller bara lämna länk till dem.
Jag hoppas att Ni 3 som får mina KAOS vill föra den vidare

12 kommentarer:

Pernilla sa...

Åh vad roligt, skall genast fundera ut vem jag skall ge till. Undrar vilken jag får, dom är fina allihop.
Jag har mailat dig min adress.

Kram Pernilla.

Gertrud sa...

Lena, de fina orden du har fått är vi många som kan skriva under på. Du är en riktig vän. Kram Gertrud

Busan sa...

Ett STORT GRATTIS till din KAOS-award - den är så fin!!! Och vilken rosett och färgläggning... och håller så med i de fina orden. Du är en riktig vän som sprider mycket glädje och värme.
De KAOS-awarder du själv gjort är också så fina... gillar fjärilarna massor liksom stämplarna och längtar tills jag kan använda mina. Tusen tack också för att du berättade vilka stämpeldynor du har - ska kolla dem senare idag!!!
Ha det så bra du bara kan idag!!!
Sommar-kramar Busan

LenA sa...

Kul att du tyckte om Awarden,med tanke på allt fint du skapar så tror jag att du så småningom kommer att ha många i din samling!

Lovar att om vi ses vid någon mässa i höst så ska vi knåpa ihop en rosett tillsammans, det är superlätt!

Kram

pysselninjangittan sa...

jättekram !!!

Lena B E sa...

Åh så fina kort du fått!! Både Kaosen & det andra kortet. Jättefina motiv på båda, snygga papper och mycket pärlor!! Kanon!! :) Håller absolut med Lena i hennes motivering! Det är du på pricken! :)
Wow vilka otroligt snygga kaosar du har gjort igen!! Jag kan inte se mig mätt på dom!! ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kramar från Lena

sussies sa...

GRATTIS till din fina AWARD, den är du väl värd då du gör så fina alster och är en fin vän!

Hjärtligt TACK för den superfina awarden! Blev glatt överraskad och jag känner mig enormt hedrad av att få en sån fin award av dig! Värmer ett scrapparhjärta så mycket, tack vännen!!! :-)
Vilken överraskning att inte veta i förväg vilken som blir min! :-)

Ha en underbar onsdag!

Många kramar Susanne

Marit sa...

Roligt!
Stort grattis till KAOS, du gör såå fina saker!

Har haft så fruktansvärt dåligt bredband och telefon i en månad drygt, så jag har knappt varit uppkopplad, och då har jag suttit med shopen =/

Nu är jag här och kikar i alla fall =)
Kolla gärna hos mig, jag har faktiskt pysslat lite jag med =)


Kram

Busan sa...

Hur är det med dig? Hoppas du har det bra... och att du är riktigt stolt över dina KAOS-awarder - både de du fått och är så väl värd och de du gjort - min är sååå fin och dessa du gjort här likaså. Riktigt ögongodis!!! :)
Jaaa, du har helt rätt i att det ska bli jätteskönt att kunna pyssla utan krav nu ett tag. :) Har idag plockat om i mina pappersbitar och dekorationer så jag ska få mer överblick på det jag har. Blir lätt annars när jag är trött att jag inte tittar i mer än det jag har närmast framför mig och missar det andra. Men tror jag fått lite ordning nu så det ska bli bättre! ;) Är så skönt att ha en så här bra dag och önskar så du med haft det idag.
Ha det så bra du bara kan och tack för att du finns!
Sommar-kramar Busan

Busan sa...

Glömde... ja, det var allt pilligt med sulan på baby-skorna. Läste att du skrev det innan i ditt inlägg så jag var förberedd - där skulle man varit bläckfisk med åtta armar... ;)
Mitt blev inte perfekt... men jag har ju jobbat på att skrota perfekt i många år nu så då är det ju som det ska. :D
Ha det bäst och var rädd om dig!!!
Sommar-kramar igen
Busan

Riet sa...

What a beautiful cards Lena.

Hugs Riet.x

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till din underbara KAOS-Award som du är mycket mycket värd:) Sen ett jättestort GRATTIS till dom tjejer som fick KAOS-Award av dig:) Kramis från lilla pyssel Inger:)