måndag 17 augusti 2009

Hmmmm


Idag har jag gjort årets första julkort. Jag vet, jag är tidigt ute. Men för att slippa stressen som jag hade förra året, så har jag lovat mig själv att försöka göra ett julkort i veckan.Får se hur länge det löftet varar,hi,hi. Ett i veckan, så blir det ju i alla fall en hel del som är klara tills dom ska skickas. Julkort är det som är lättast att sälja och det är bra att ha ett litet lager om det blir tal om försäljning. God Jul stämpeln och den med tjejen är från hÄnglar och sTänglar.Hon är så söt tycker jag. pappren är från spillbits lådan så jag har inte en aning om vad de kommer ifrån.
När man kollar ut genom fönstert idag, så liknar det höst. Blåst och regn och grått är det. Kanske det är därför jag fick lust att göra ett julkort idag.
Ha det gott och en bra inledning på veckan.

10 kommentarer:

Petra sa...

Jättefint julkort. Kanske ska lifta det nån dag;).
Ja, ett julkort i veckan är ingen dum ide, jobbigt när man har många kort kvar att göra när det börjar närma sej jul. Och i december månad har man ju liiite annat att pyssla med också!
Ha en skön vecka.
Kram
Petra

Marie-Louise sa...

Jättefint julkort!! Stämpeln är verkligen söt :) Jag har inte ens tänkt på jul än.... Ha det bra! Kram

Riet sa...

What a beautiful card Lena,i love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Lena B E sa...

Hej vännen!
Oj oj oj Vilket superfint julkort!! :) Lyckliga den som får detta!!
Hur sjutton får du inspiration till julkorten redan?
Fast nog 17 liknar det höst ute i allra högsta grad, det är ju inget annat än regn, regn och åter regn!! Trist!! Ha det så bra.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Hej vännen!
Min dator funkar inte så jag sitter vid gubbens, så du vet om det dröjer med starten av swappen. Skriver du på min blogg så kan jag ju se det på gubbens pc, men jag kommer inte åt mailen på min. Jag kommer inte ens ut på nätet så det är väl nåt server strul eller nåt annat som jag inte begrpier mej på! Hi hi... Ha det så bra!
Kramar från Lena

pysselninjangittan sa...

japps, helt rätt inställning. börja i tid. Synd bara vi är så få som lever upp till det :)
jättefint kort!

Lilla Pyssel Inger sa...

Å WOW Lena jag bara ÄLSKAR ditt julkort så himla fint du har verkligen lyckats till hundra procent:) TACK SNÄLLA for dina ord hos mig du är ALLTID så himla snäll mot mig när du skriver något det värmer ska du veta:) Du frågade värt jag köper mina blommor det är faktiskt över allt när jag kommer över när jag hittar något som jag tycker om. Pärlorna har jag hittat hos min lokala blomster butik dom finns på lång stång sen så monterar jag av dom så det blir som pärl strån! Önskar dig en underbar dag längtar att se nästa Julkort:) Kramis från lilla pyssel Inger:)

lk46 sa...

Härligt med Julkort!!! Man börjar nästan längta till de långa mörka kväller då man har mer tid att pyssla!
Väldigt snyggt, gillar det massor!
Kram lene

Busan sa...

Tack snälla goa Lena för det underbara kortet jag fick av dig. Jag har legat och tittat på det så och det gjorde mig så glad. Kan inte tacka nog för allt stöd och uppmuntran jag fått av dig när det varit så jobbigt här. Känner att humöret och krafterna är på väg tillbaka idag igen och jag tar det lugnt så att det ska fortsätta så. Tack snälla än en gång - du är så duktig på att göra kort och givetvis är detta julkort du gjort nu också så fint. Inte alls dum idé att börja så här tidigt - hösten går så fort och det är ju så kul med allt julpyssel med juletiketter också så tiden brukar springa när väl hösten kommer. Längtar faktiskt lite nu efter lugnet som lägger sig lite över allt när hösten kommer. Alla årstider har ju sin charm kan jag känna.
Var rädd om dig och tack för att du är så omtänksam.
Sommar-kramar Busan

Hanna sa...

Åhhh, vilket helt underbart julkort! Jag gör inte så mycket julkort, får se hur det blir i år. Stämpeln är jättesöt och papprena med. Bra att använda lite från den växande spillbitshögen ibland.
Kram /Hanna