lördag 1 augusti 2009

Ett beställningskort


fick jag till en tjej som fyller 35. Jag fick fria händer att göra som jag ville. Ändå så har jag haft dåligt med inspiration och svårt att få till något. Flera försök har jag gjort. Detta är det som jag är mest nöjd med, även om det inte är till 100% . Jag har använt papper av Maja Design serien Äntligen. Dom är så fina och milda i sina färger. En stämpel från hÄnglar som är en favorit hos mig. Hon är färglagd med promarkers och MCP teknik. Några vita blommor, små rosor och rosenknoppar,en vit duva, ett fjärils brads, ett stjärn charms, några halvpärlor och en bård utstansad med MS bårdstans.De små bladen har jag använt en punch till. Alfabet Rollerskate. Skrev grattis på ett litet tags, som jag satte i sidan på kortet, så att det går att dra ut,
Idag har det varit ett underbart väder här. Första gången på 4 veckor tror jag som det inte har regnat något här. Härligt! Hoppas att morgondagen blir lika fin. Ha en bra fortsättning på helgen. Kram

9 kommentarer:

Gertrud sa...

Vilket fint grattiskort du har gjort. Pappret är underbart och stämpeln är så fin. Passar olika åldrar. Det gläder mej att du har haft fint väder idag. Ha en fortsatt bra helg, kram Gertrud

LenA sa...

Tycker absolut att du ska vara nöjd med kortet,det är hur fint som helst!
Mottagaren kommer med all säkerhet att bli jätteglad!
Tack för din snälla kommentar, men jag kommer aldrig i närheten av dina askar, dom är kanon!!!!
Vi har också njutit av det fina vädret idag, hoppas det håller i sig!
Kram från Lena

Hanna sa...

Jag tycker iaf att kortet är supersött! Papprena är jättefina och färgläggningen underbar. Snyggt med bårdstansen och tagen.

Visst har det varit härligt med lite sol idag och inte en endaste regndroppe ;)

Kram kram /Hanna

Marie-Louise sa...

Jag håller med föregående, du ska verkligen vara nöjd för kortet är jättefint! (som allt du gör.....) Även här har solen skinit, men jag tror ni har råkat värre ut än oss med vädret innan faktiskt. Ha en fortsatt bra helg! Kram

Zornitsa sa...

Vackert dekorerat, gillar blomarrangemanget :) Ha en trevlig och pysslig helg

pysselninjangittan sa...

isch, har ni haft så mkt regn :-(

Det va ju kul att sätta tagen sådär bakom för att kunna dra ut och läsa.

Busan sa...

Grattis till dina awarder Lena!!! Du är så duktig och jag gillar detta kort du gjort mycket också - den som får det kommer bli jätteglad liksom den som beställt det av dig!!! :)
Blev så glad du tyckte min första ask var fin. Hinner inte pyssla så mycket nu i helgen och veckan så lägger ut fler kort på den efterhand. Men jag tycker dina är mycket finare - så romantiska!!!
Hoppas du kan njuta av ert fina väder idag.
Sommar-kramar Busan

sussies sa...

Det här kortet är ju jättefint! Underbart milda färger och den stämpeln är bara sååå söt! Fin idé mad tagen som man kan dra ut och snyggt att du gjort den i samma papper som remsan på kortet!

Kramis Susanne

Lena B E sa...

Detta kort ska du absolut vara nöjd med, kortet är ju helt underbart!! Fantastiskt fint!! :) Härliga färger och fint dekorerat!! Maja designs papper är underbara, fina mönster och fina milda färger.
Vad menas med MCP teknik?
Massor med kramar från Lena