tisdag 4 augusti 2009

Blått kort

Jag har tagit till lite papper från spillbits lådan och gjort detta blå kort. Håller med dig Gertrud att denna stämpeln är söt.Målat har jag gjort med Promarkers och MCP teknik. Några små blå rosor och några andra blommor,en rubons i hörnet,några pärlor och en liten blå fjäril blev dekorationerna.Texten skrev jag ut på datorn.


Det vimlar av kaniner på området där vi bor. Jag brukar sitta och titta på när dom leker. Under vår balkong brukar tre stycken hålla till. Tog detta foto nyss av en av dom. Söta,eller hur?
Jag har mycket att lära än när det gäller bloggen . Fick en lektion av Lena om hur jag skulle göra för att få in texten mellan bilderna. Du är duktig på att lära ut Lena. Tack för hjälpen.
Ha det gott. Kram

3 kommentarer:

Busan sa...

Jaaa, jättesöt är den!!! :)
Sommar-kramar
Busan

Linda Horn sa...

Åh, så fint kort!! Tycker mycket om blått, fast mest i inredning och kläder och så, har hittills inte skapat så mycket i blått. Då blir det mest rosa och brunt... sånt som jag sällan eller aldrig tar på mig/har hemma!

Lena B E sa...

Du är så väl värd KAOS awarden så det var självklart att du skulle ha en av mina. Du är en sån duktig scrappare och jag gillar att titta in i din blogg och se vad du skapat.
Så kul att du blev glad för din! Jag trodde som dig att jag inte heller skulle få någon, men jag har ju fått hela tre stycken. Hur det nu gått till... ;) Jag är mycket förvånad över att jag fått så många.
Jo just det... den läggs på lådan imorgon.
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena