söndag 19 juli 2009

Ytterligare en katt LO


Denna gång har jag gjort en LO efter en skiss ni hittar här
Leamon firar att hon snart haft 40 000 besökare i sin blogg.
För att vara med, gör så här:
Tolka skissen (fri tolkning gäller men det är självklart kul att se vad du utgått från!), lägg upp bidraget i din egen blogg och länka till det här inlägget. Det går bra både med layouter, kort och altered. Lämna en kommentar här så jag vet att du är med! Vinnaren lottas och vinsten är ett litet hemligt scrappaket! Deadline är 15 augusti så du har gott om tid på dig.
Ha en bra söndag. Kram

6 kommentarer:

monica sa...

Vilken underbar tolkning!!! o vilken söt katt sen då =) Kul att du ville vara med i min lilla "tävling"!

kram!

lk46 sa...

vännen, du har något att hämta i min blogg!
kram lene

Lena B E sa...

Hej vännen! Instämmer med Monica, vilken jättesöt katt, den ser verkligen snäll ut! Supperfina katt Lo´s båda två!
Du har 2 awarder att hämta i min blogg. Kramar från Lena

Petra sa...

Vilken trevlig blogg. Mycket fint du gör. Fantastiska vikningar.
Hittade hit idag via Pernol när jag skulle kolla in lite dopkort. Ska försöka mej på en dopklänning nämligen.
Ha en bra kväll. OK, om jag länkar till din sida i min blogg?
Kram
Petra

Andrea sa...

What a wonderful Layout! Great - your Cat is very beautiful. She have a great color! And there look so lovely!
Many greetings
Andrea

Pyzzlis sa...

En sån härlig LO