tisdag 28 juli 2009

Vintage igen


Nu fick jag smak på att göra vintagekort. Så här kommer ytterligare ett som jag knåpat ihop. Det radiga pappret vet jag inte vad det kommer ifrån. Notpappret bakom tjejen är i alla fall från graphic 45, mina absoluta favvisar när det gäller papper.Små rosor, lite andra blommor,pärlpins från Maya Road,vita halvpärlor, en bit spets, ett löv fått av Lene,ett stjärnbrads, ett hjärtan, en notrulle som jag rullat ihop av en pappersbit, en nyckel från Melissa Frances.Några öljetter som jag trätt ett snöre igenom. Ja, det var nog allt. Ha det gott. Kram Lena

8 kommentarer:

Busan sa...

Detta är ju bara så fint... alltihopa!!! Håller så med dig att not-pappert är så speciellt och fint. Verkligen jätte-härlig känsla i kortet!!! Duktig du är!!!
Är sol här idag och hoppas du haft likaså. Och STORT GRATTIS till dina awarder - du är så väl värd dem!!!
Sommar-kramar Busan

Marie-Louise sa...

Åh va fint! Även det förra kortet är toppen! Du är ju bäst på det här med vintage! Ha det bra, hoppas solen skiner på dig :) Kram

Linda Horn sa...

Dina vintage-kort är sååå fina!

Lilla Pyssel Inger sa...

Detta kort är helt i min stil gillar massor massor jag bara älskar vintage stilen:) TACK SNÄLLA GULLIGA GOA DU FÖR DIN FINA KOMMENTAR PÅ MIN BLOGG OM NYA VÄSKAN DU ÄR JO SÅ HIMLA SNÄLL:) Önskar dig en toppen dag, kramis från lilla pyssel Inger

LenA sa...

Vilka underbara kort du har gjort!Du är bara bäst och väl värd alla awarder som finns!

Bamsekramar från Lena

Gertrud sa...

Vintagestilen är DIN stil. Så snyggt kort, jag tycker mycket om det. Kram Gertrud

Riet sa...

Wowww,wowwww Lena,what a beautiful card,i love the image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

sussies sa...

Wow! Detta kort är ju jättesött, älskar det! Så fint med notpappret, rullen och öljetterna med snöret! Bilden på lilla flickan är jättegullig!
Kramis Susanne