onsdag 15 juli 2009

Söt stämpel


Jag fick rolig post från Lena i går. Jag satte genast igång med att färglägga några motiv. De är så härliga de här stämplarna. Tokroliga och man blir faktiskt glad när man ser dem. Här ska ni få se ett kort som jag gjorde klart igår kväll.Det lilla tagset gjorde jag själv. Färgade in det med Distresser och stämplade en swirl och några fjärilar på det.En liten spets, blomma från Prima,en brun knapp och några pärlor,grattis etikett och pärlhjärta från Lena. Det mörkt röda pappret har jag använt min Martha S stans på. Blir en så vacker spetsbård av den. Kram

4 kommentarer:

lk46 sa...

hej min vän! Underbart kort, jag gillar stämpeln, den är söt!
Jag ber om förlåtelse att det är så långt mellan att jag hör av mig! Jag jobbar alldeles för mycket, inte för att jag vill, utan för att vikarier inte kommer och det är svårt att få tag på folk. Men kan du tänka dig att jag är ledig i eftermiddag och den tänker jag tillbringa med mina barnbarn. Även helgen är jag ledig och då ska jag banna mig scrappa!!! Låser dören, stänger av telefonen, skråler högt till en countrylåt och bara njutar av allt fint jag handlade i Ullared!
Må så gott vännen!
kram lene

Andrea sa...

A nice card!
Many greetings
Andrea

Gertrud sa...

Ja, den stämpeln är underbar. Vilken härlig mun hon har. Snygg tag och fint med kantbården. Kram kompis, Gertrud

LenA sa...

Vilket härligt kort! Kul att se att det kom till användning, tagen du gjort är toppenfin.
Söker vidare efter punchen, har mailat Petra.
Kram