fredag 10 juli 2009

Skogstokiga och Ullared


Hej på er!
Jag steg upp tidigt i morse.Åkte ner till Ullared och var där när de öppnade klockan 8. Det var inte mycket folk där, så det var riktigt behagligt att gå runt och kika lite.
Besökte även Panduro Outlet. Men blev lite besviken. Tyckte de hade samma saker som de hade förra gången jag var dit. Det var inte mycket nytt, så det blev inte så mycket handlat.
Jag gjorde ett kort med en Skogstokiga stämpel i går kväll. Den söta tjejen har jag fått av min vän Lena.
Jag har använt 4 olika mönstade papper från Maja Design. Klippte 4 små rutor och använde som bakgrund. Även den lilla grattis rundeln och hjärtat har jag fått av Lena.En brun och en beige blomma, en brun knapp, några öljetter, bruna blingpärlor, ett bi och en bit kjedja med ett hänge är övriga dekorationer. Ha en fortsatt bra fredag. Här regnar det emellanåt och någon värme att tala om är det inte heller. Så man kan sitta inne och pyssla med gott samvete. Kram Lena

4 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Vilken supersöt stämpel! Gillar färgerna massor också, som vanligt har du lyckats alldeles förträffligt :) Ha det så bra! Kram

LenA sa...

Vilket gulligt kort,härliga färger och jag gillar detta med fyra små rutor...hm..får man ta efter!?
Kramar

Gertrud sa...

Vilket kul kort. Fin ide´ med att dela in bakgrunden i rutor. Cool stämpel, ny för mej.Kram Gertrud

Hanna sa...

Jättefint med de fyra rutorna och supersöt stämpel. Dekorationerna är jättefina och passar bra till kortet. Här regnar till och från också, börjar bli lite trött på allt regn nu. Vill ha sol sol sol. Kram /Hanna