torsdag 30 juli 2009

Romantiken blommar!




Med hjälp av papper från Maja Design, lås och nyckel från melissa Frances,pärlpins från Maya Road, hjärta från Panduro outlet Ullared,Löv som Lene har gett mig,samt några blommor. Så har jag fått till ytterligare en ask.Gjorde en liten ficka inuti där man kan stoppa ett tag eller något annat litet som man vill ge bort.
Jag har varit på sjuhusets terapi idag och fått en beställning på ett kort till en 35 åring. Ska ta tag i det i em tror jag. Kommer lite regn emellanåt, så att sitta inne och pyssla ger inte mig dåligt samvete. Kramiz

13 kommentarer:

LenA sa...

Helt underbar!
Ser ut som om regnet snart är här och då måste jag göra ett försök.
Kram

Busan sa...

Så romantiskt och fint - så snyggt!!! Du har verkligen lyckats göra den till något alldeles extra!!! Måste nog försöka mig på denna ask också. :)
Ha en fortsatt bra dag och tack för inspirationen!
Sommar-kramar
Busan

Marie-Louise sa...

Guuuu sååå söööt! Tagen på insidan var verkligen finurligt och Majas papper är som sagt helt underbara! Du är fantastisk! Kram kram

Erica sa...

En jätte söt liten ask har du gjort. Måste verkligen testa detta alttså.

Underbart härligt rosa också.

Kram Erica

Hanna sa...

Men Lena, vilken vacker ask!!! Helt makalöst fin. Pappret är helt underbart och dekorationerna är fantastiska. Resultatet är såååå snyggt!
Kram på dig min vän /Hanna

Lena B E sa...

Wow vilken underbar ask!! Håller med Hanna i allt hon "säger" här!! Här regnar det också nu, annars har vi faktiskt haft ganska varmt i dag och tom. fått se solen ett tag. :) Ha det så bra vännen, och lycka till med kortet du ska göra!! Kramar från Lena

Marit sa...

Vilka fina askar!!!
Finns det någon mall på dem nånstans som jag missat???

Kram

Gertrud sa...

Visst är det en romantisk ask. Helt ljuvlig. Du är bäst. Kram Gertrud

Petra sa...

Vilka underbar askar du gjort. Jag måste bara testa snart. Och Maja Design papper.... I love them.
Kram och ha en skön helg.
Petra

Pernol sa...

Men Lena, vilken underbar ask! Så smart och snyggt att stoppa in en tag! Helt makalöst snyggt!

kramar Pernilla

LenA sa...

Du har något att hämta hos mej!
Kram

lk46 sa...

Underbart vackert. Gillar hur du gjort insidan!
Imorgon är jag ledig "äntligen" då ska jag sitta lite! Fick gjort ett par LO här om dagen då jag var ledig på eftermiddagen!
Ha en skön dag imorgon min vän!
Kramizar från Lene

sussies sa...

Wow, du är ju helt suveränt duktig på att göra så snygga askar och den här ser så romantisk ut, gillar den jättemycket!!!

Kramisar Susanne