tisdag 7 juli 2009

Nya stämplar




köte jag på mässan i Leksand.Man blir sugen på att pyssla när man har en massa nya saker att använda. Fast inspirationen har inte varit den bästa, trots pysselsuget. Jag har i alla fall fått till några kort med de nyköpta hÄnglarna. Nu väntar jag på att mina semesterfotografier ska landa i postlådan. Kan ge ett tips till er som inte framkallat hos Postfoto innan. Jus nu får man 100 bilder gratis om man registrerar sig som ny kund där.Vill du utnyttja detta så gå in på www.postfoto.se/1919. Gäller kort i 11 format utan vit kant. Erbjudandet gäller till 31/8, så passa på!
Ha en härlig juli dag. Kram Lena

5 kommentarer:

Hanna sa...

Superfina kort! De nya hÄnglarna är jättefina och jag gillar verkligen pappret med jordgubbsplantor, så somrigt och härligt. Kram på dig vännen /Hanna

Suz/Kortmaja sa...

Hej! Åh så fina kort! Jag är lite "avis" på de stämplarna vill gärna att de ska hamna i min brevlåda;0)Men nu är det Magnolier som får råda ett tag och kanske plånboken:0)
Ha det bra //Suz

LenA sa...

Oj,så fina kort, härliga färger och gulliga stämplar, förstår att du är glad över dom!
Kram

Gertrud sa...

Tack för post idag, hmmm mysigt. Så fina kort du gjort med dina nya stämplar. Fina färger och detaljer, typ öljetter! Krammm

Marie-Louise sa...

Hej på dig! Jättefina kort du gjort och stämplarna är kanon. Du är ju en fena på LO:s också ser jag! Hoppas du har en skön sommar, min semesterbörjar om 2 dagar och typ 7 timmar....längtar! Kram kram