måndag 27 juli 2009

Kaos awarder




Nu har jag gjort klart mina tre awards som förhoppningsviss nått fram till sina ägare.

Den första vill jag ge tillbaks till Erica:
En tjej som jag lärt känna genom bloggen. En av de första bloggar jag besökte när jag själv blev med ”blogg” Hon lämnar alltid så värmande ord på min blogg som ger mig självförtroende nog att våga utmana mig själv. Tycker väldigt mycket om hennes alster som ger mig massor av inspiration.

Den andra är till Lena EEn annan vän jag funnit genom bloggen. Hennes skapelser är mycket vackra och hon lämnar alltid så trevliga och uppmuntrande kommentarer. Ja, en go vän är du! Så gillar du ju blått med och det är inte helt fel! ”ler”


Och nr 3 går till Lena A.
En annan trogen vän genom bloggen som alltid lämnar så uppmuntrande fotspår hos mig. Som också skapar underbara alster och sprider massa skaparglädje. Gillar hennes stilrena alster skarpt och jag kan stanna länge hos henne och bara njuta.
Kram till er alla goa tjejer!

8 kommentarer:

Linda Horn sa...

Dina KAOS-awarder är helt underbara, sååååå vackra!! Den stämpeln är sååå söt tycker jag. Min favorit var den rosa, sååå söt!

sussies sa...

Hej på dig! Stort GRATTIS till din KAOS award! Den är du verkligen värd då du är en sån duktig och inspirerande scrappare!
Du har verkligen gjort vackra awarder och den som får dem av dig ska känna sig riktigt stolt!

Ha en underbar kväll!

PS: Tack för din krya-på-dig kommentar hos mig! Det värmde verkligen!
Många varma kramar från Susanne!

Lena B E sa...

Vilka supervackra KAOSawarder du gjort!! Helt underbara!! Tusen TACK ännu en gång för min, jag är verkligen stolt för att jag fick den!! Kramar från Lena

Busan sa...

Så fina KAOS-awarder du har gjort!!! Ja, jag får säga som jag skrivev till Lena BE... jag blir helt mållös över allt fint ni gör!!! Sommar-kramat Busan

lk46 sa...

Grattis vännen till den fina KAOS du fått!
Och vilka underbara du gjort själv!
Kram Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena:) Ett JÄTTESTORT GRATTIS till din fina KAOS award som du har fått:) Tycker verkligen att du är värd den för du skapar så himla mycket vackert och det är en njutning för mitt öga att hälsa på hos dig:) Ett STORT TACK för dina fina ord som du har lämnat hos mig blev jätteglad:) Dom KAOS awards som du själv har skapat kommer mottagarna bli super glada över att få:) Önskar dig en toppen dag och sköt om dig kramis från lilla pyssel Inger

Andrea sa...

Wonderful cards!
Many greetings
Andrea

Riet sa...

Wowww Lena,what a beautiful cards,i love the images and papers.

Hugs Riet.x