söndag 19 juli 2009

Jag har fått två Awarder



Tack snälla Lene och Lena för dessa fina Awarder jag har fått. Ni är så snälla och goa att jag blir alldeles rörd.

Här är reglerna för den andra awarden:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.
Mina nomineringar till dessa båda awarder är:
Gertrud
Hanna
Supermillis
Inger
Erica
Zornitsa
Lena A

5 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Tack! Känns som om jag är överöst med awarder just den här helgen! Jättekul och helt överväldigande. Tar tag i det så snart som möjligt! Tack igen och stor kram!

Gertrud sa...

Kram och tack snälla Lena. Du är min bästa vän ! Gertrud

LenA sa...

Tack snälla Lena, jag är så överaskad, första gången jag fått en Award,ska bli spännande att ta itu med när jag kommer hem från Stockholm i slutet på veckan! Önskar jag hunnit innan men nu ska jag packa färdigt och sedan bär det iväg i arla morgonstund!
STOOR KRAM

Lilla Pyssel Inger sa...

Å TACK SNÄLLA GULLIGA Lena för awardsen vad god du är som tänkte på mig blev super GLAD:) Ett stort GRATTIS till dig också som har fått dom det är du värd:) Sommarhälsningar & kramis från illa pyssel Inger:)

Erica sa...

Tack så jätte mycket för awarden. Blev superglad. Grattis till dig med att du fått dem. Det är du värd.

Kramar Erica