måndag 13 juli 2009

Jag älskar blommor



och allra helst de vilda. Finns inget vackrare tycker jag. Av detta skäl så blir det en hel del fotografier på blommor av alla de slag. Jag har gjort en LO med lite blomsterbilder. Har använt Maja Design papper även på denna LO.Blommor och blad från Prima, några kvistar med pärlor på.Sommar blommor utstansade med alfabet Hippie Chick,Har klistrat papper på lite kartong och stansat ut, så blir det som chipsboards. En gul fjäril,gräshoppa och utstansade myror som jag har fått av Gertrud.Jag har även använt min nya stans Doily Lace. Ha en bra dag. Kram Lena

4 kommentarer:

Erica sa...

Här har det producerats LO´s. De är super fina allihopa. Det ser ut som du aldrig gjort annat än Lo´s.

Gillar massor och blev jätte inspirerad till att göra LO´s nu.

Ha det gott .
Kram Erica

LenA sa...

Full av beundran!
Du är så himla duktig på att få till det!
Kram Lena

Gertrud sa...

Vilka underbara foton och så bra det passar med Maja papper till dina LO.Jag får nog snart utmana dej på ett kort så du inte glömmer hur man gör, eller? ( fniss). Kram Gertrud

Pernol sa...

Åååå vilken fin LO med vackra bilder!!!
Ha en skön sommar!!!
kraaaam Pernilla ♥