lördag 4 juli 2009

Hej alla pysselvänner!


Nu är jag hemma igen efter en mycket trevlig semestervecka i Dalarna. Vädret har varit kanonfint och Dalarna är fantastiskt vackert. Så jag har verkligen njutit av tillvaron.
Jag har varit på två mässor. Först var jag i Leksand.Trevligt och en del stämplar handlade jag. hÄnglar och sTänglar var där och Marie hade gjort en del nya stämplar till mässan, som var så fina. Så dom köpte jag naturligtvis.
Idag har jag varit på Summer Scrap mässan i Halmstad. Jättetrevlig sällskap hade jag av Gertrud. Det var en trevligt ordnad mässa. Synd dock att det inte var särskilt många besökare där. Tyckte faktiskt synd om dom som ordnat detta och många som åkt mycket långt för att vara med och sälja där. ( roligt att få heja på dig zornitsa) Hoppas att det kommer lite fler besökare i morgon.
Pysslat har jag inte gjort på ett tag nu. Men jag gjorde ytterligare en LO till Svenk Scrapbooking som jag inte visat här.
Jag har tagit en hel del kort under vår resa och jag har köpt ett album. Så nu ska det bli några fler LOs här tänkte jag. Blir pysselsugen av alla nya saker jag köpt på mina mässbesök. Besökte även en Scrap butik i Falun,Pappersvinden. Trevlig ägarinna och en hel del fina saker fanns det där med. Shopping det är kul det!
Ha det gott alla i sommarvärmen. Kram Lena

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Hejsan Lena! Jasså du har hittat hem nu ;) hi hi... Hoppas du hade det härligt på din semester, roligt verkar du haft iaf. med besöken i scrapbutiken och på mässorna. Lyckliga du!! Träffade du Nettan också när du var i Halmstad? hon skulle dit med sin butik hörde jag. Så snygg LO du gjort!! Och så kul att du köpt ett album för nu vill vi ju se flera layouter här i din blogg. Jag kan ju inte prata för de andra men jag gissar att dom håller med mig. Ha det så bra så hörs vi mera sen, nu ska jag se om det är nåt på tv´n tänkte jag, har suttit här alldeles för länge. ;) Å scrapplusen har inte hittat tillbaka än, hm, måste ju göra kortet till svärfar, men har bara skurit till papperen. Sen tog det stopp. Så kan det bli när man inte har den rätta lusten. Kramar från Lena

Erica sa...

Låter som du har haft en underbar semester. Det är inte myckat som är bättre än att få shopa sådana fina saker :)

En fantastik LO har du gjort igen. Du är en höjdare på detta. Skall bli spännande och få se fortsättningen.

Ha det gott!
Kram Erica

pysselninjangittan sa...

attans...
Synd att du var i Halmstad igår, en annan masa sig dit idag :)
Det blev lite inköp hos var och en iaf :)